در آستانه هفدهم مردادماه و فرارسیدن روز خبرنگار به همت سپاه ناحیه شهرستان بیله سوار مراسم نکوداشت روز خبرنگار برگزار شد
کد خبر: ۹۲۶۴۲۴۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

مراســــم نکــــوداشت روز خبرنــــگار در شهرستــــان بیــــله سوار  برگزار شــــد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام والمسلمین فاضلی نیا  ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و روز عید غدیر خم و تبریک روز خبرنگار از زحمات خبرنگاران تجلیل به عمل آورده و به تبیین جایگاه و اهمیت نقش خبرنگاران در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت : خبرنگاری حرفه بسیار مهم و خطیری میباشد چرا که یک خبر و یک تیتر ممکن است به اندازه سالها سخنرانی تاثیرگذار باشد و یک جامعه را متحول کند همچنین برخی مواقع خبرنگار های عزیز ما همانند شهید صارمی عزیز که شهادت این عزیز توسط گروه تروریستی طالبان به همراه هشت نفر از عزیزان دیگر به وقوع پیوست در معرض خطر قرار خواهند گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوارافزود  : خبر هم می‌تواند آثار مثبتی را در جامعه داشته باشد و هم می تواند آثار مخربی را ایجاد نماید خبر می بایست دارای ظرافت، دقت و از یک وسواس خاص برخوردار باشد یعنی اگر به جهت رفع تکلیف خبر کار شود، آثار بسیار سوئی را در جامعه به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلی نیا بیان داشت   : خبرنگاران و اصحاب رسانه به واسطه پل میان مردم و مسئولین از جایگاه ویژه ای جهت اعتلا و پیشبرد اهداف جامعه برخوردارند.

وی نشان کرد : در هیچ کدام از ادیان و مکاتب دینی و الهی ، به اندازه دین اسلام به بحث قلم ، قداست آن و بحث خبر به صورت شیوا نپرداخته اند.

وی ادامه داد : از قشر تلاشگر و زحمتکش خبرنگاران که در اطلاع رسانی و انعکاس وقایع دینی از هیچ کوششی فروگذار نبودند کمال سپاسگزاری را دارم.

 

مراســــم نکــــوداشت روز خبرنــــگار در شهرستــــان بیــــله سوار  برگزار شــــد

مراســــم نکــــوداشت روز خبرنــــگار در شهرستــــان بیــــله سوار  برگزار شــــد

ارسال نظرات