خبرهای داغ:

پیام تبریک فرمانده سپاه نهاوند به مناسبت روز خبرنگار

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۶۴۳۱۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱

پیام تبریک فرمانده سپاه نهاوند به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، بهانه و فرصتی برای تقدیر و سپاس از جامعه خبرنگاری و رسانه‌ای ایران است. فرصتی که هم زمینه‌ای برای نشان دادن جایگاه و اهمیت عرصه رسانه برای عموم مردم و هم بهانه‌ای برای تکریم و تقدیر از فعالان و زحمت­کشان عرصه رسانه است.

روز خبرنگار یادآور اراده و عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت و باز تاباندن واقعیت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند. خبرنگارانی که به رسالت خطیر خود در عرصه اطلاع‌رسانی، ایمان دارند و دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه ای، با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.

خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند که بی­ آنکه ادعایی داشته باشند، در توسعه آگاهی عمومی در کشور ایفای نقش می‌­کنند.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه‌ روز خبرنگار به خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه و قدردانی از تمامی صاحبان قلم، تندرستی و موفقیت را در سایه‌ الطاف خداوند باری تعالی و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی برای تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر آرزو دارم.

سرهنگ پاسدار علی مختاری
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار