خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۳۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

پیام تبریک نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام دکتر احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

بسمه تعالی

سوگند به قلم و آنچه مى‌‏نويسند

سلام بر آنانی که یک روز در اختناق دوران ستمشاهی فریاد مجاهدان راه آزادی وطن را از قعر زندان‌های طاغوت به گوش جهان رساندند، بر آنان که در میدان آتش و خون، مظلومیت یاران خمینی کبیر (قدس) را از بیابان‌های فکه و شلمچه و طلائیه تا کوه‌های سربه فلک کشیده کردستان پیام‌آوران حق و حقیقت بودند در غربت افغانستان و حاکمیت قرون وسطائی طالبان و یا سرزمین مظلومیت بوسنی و هرزگوین و ویرانه‌های حلب و حما و بوکمال و نبل الزهراء فریاد مظلومان و مجاهدان شدند و در کنار آنان آرمیدند.

کسی که به خاطر حقیقت‌یابی و روشنگری و یا مبارزه با فرصت‌طلبان و گاهی ماجراجویی در راستای رسالت رسانه‌ای مورد بی‌مهری قرار گرفت و کتک خورد یا دوربینش شکست و گوشه بیمارستان افتاد اما از پا نیفتاد تا صدای مردم وطنش باشد و تا در کوچه پس کوچه‌های جامعه بعضی در گلو نماند و نفسی آرام و بی‌یاور، قطع نشود.

آری سلام بر خبرنگار

روز 17 مرداد ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز شهادت غیورفرزندی از عرصه خبر شهید «محمود صارمی» به نام «روزخبرنگار» مزین گشته است تا بهانه‌ای برای پاسداشت تلاشگران عرصه نشر و بیان حقایق باشد.

خبرنگاران به راستی تجسم دو فرع مهم از دین مبین اسلام یعنی امر به معروف و نهی از منکرند و خبرنگاران امانتدار، وظیفه‌شناس، دلسوزی و تعهد مصداق بارز این دو فریضه الهی هستند. خبرنگاران وجدان بیدار شهر و استان ما و بیانگر تصویر واقعی جامعه خویش‌اند، زیرا همواره حامی و مبلغ ارزش‌های دینی بوده و با مردم زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش آنهاست.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم که همواره حامی این عزیزان باشم و این روز و هفته را بر ایشان تبریک می‌گویم.

برادر و خواهر خبرنگارم روزت مبارک.

انتهای پیام/

ارسال نظرات