به مناسبت عید سعید غدیر:

برپایی کاروان شادی در ساوه+تصاویر

سرهنگ دستجانی از برپایی کاروان شادی در این شهرستان خبر داد و گفت: این کاروان به مناسبت عید غدیر با همکاری، شهرداری و شورای اسلامی، اوقاف ، ناحیه مقاومت بسیج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده است.
کد خبر: ۹۲۶۴۳۷۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:مردم عزیز ایران هر سال با آذین بندی مکان های مذهبی و معابر و همچنین برپایی جشن های سرور؛ عید سعید غدیر را گرامی می داشتند اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار این ویروس آئین و جشن های غدیر به سمت و سوی فضای مجازی سوق پیدا کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این که از لسان ائمه اطهار تأکیدات مختلفی نسبت به گرامیداشت عید غدیر شده است، کاروان شادی برای شناسایی غدیر به مردم به ویژه نسل جوان، نوجوان و نونهالان همچنین ایجاد شادی و نشاط در جامعه برپا شده است.


دستجانی اضافه کرد: در این کاروان شادی سعی کردیم که پروتکل های بهداشتی رعایت شود و هیچ تجمعی صورت نگیرد.

وی اظهار داشت: کاروان شادی دیگری با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانونهای فرهنگی و هنری مساجد و بخشداری مرکزی برپا شده است که به مدت سه روز در 9 روستای بخش مرکزی شهرستان ساوه به منظور شناساندن غدیر و ایجاد شادی و نشاط در فضای روستا اجرای برنامه خواهند کرد.

 

 

ارسال نظرات