فرمانده سپاه چالوس از تهیه و توزیع  یک هزار ۹۱۱ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در دهه ولایت و امامت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۴۵۰۵
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران،   به مناسبت دهه امامت و ولایت، مرحله اول گام دوم نهضت کمک مؤمنانه در شهرستان چالوس با حضور خانواده‌های معزز شهدا، نماینده مجلس شورای اسلامی، مسئولین ادارات، گروه‌های جهادی وبسیجیان ولایتمدار با رمز یا امیر المؤمنین (ع) در سپاه شهرستان آغاز شد.

سرهنگ عابدین داغمه چی در حاشیه  این مراسم، در گفت و گو با خبرنگار بسیج در چالوس ضمن تبریک عید سعید غدیر،   از تهیه و توزیع  یک هزار ۹۱۱ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: همچنین  ۸۰۰ بسته لوازم التحریر و نیز ۴۳ کارت هدیه هم با همت و تلاش مردم، ائمه جمعه شهرستان چالوس، هچیرود، مرزن آباد، فرماندار، نهاد‌های مذهبی، اعضای شورای شهر، و... تهیه و به نیازمندان اهدا شد.

فرمانده سپاه چالوس ضمن تقدیر از تمامی خیران افزود: باتوجه به بیانات رهبر معظم انقلاب که باید مواسات و همدلی بین فقرا و نیازمندان ایجاد شود دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه باهدف کمک به اقشار نیازمند جامعه و کسانی که بر اثر ویروس کرونا آسیب دیده اند، انجام شد.

داغمه چی ادامه داد:‌در این مرحله نیز سعی شد در کنار بسته غذایی بسته لوازم التحریر نیز برای دانش آموزان بی بضاعت تهیه و توزیع شود.
 
در ادامه دکتر محمدعلی محسنی هم در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: اهمیت کمک مؤمنانه، در کنار هم بودن و حفظ وحدت است.

نماینده چالوس، کلاردشت و نوشهر با اشاره به اینکه این رفتار اجتماعی برای بهبود شرایط سخت اقتصادی که با تحریم‌های آمریکا و با ویروس کرونا در کشور شکل گرفته است، افزود:‌کمک مومنانه، شرایطی را فراهم کرده است تا مردم از این شرایط سخت اقتصادی رهایی پیدا کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها