سید مرتضی علوی
فرمانده سپاه شهرستان سامان:
سرهنگ دوم پاسدار حسن بهرامی، تکریم خانواده شهدا را وظیفه همگانی دانست و گفت: پیروزی و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهداست.
کد خبر: ۹۲۶۴۶۱۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان  پیرامون اهمیت برگزاری برنامه دیدار با خانواده معظم شهدا در شهرستان سامان که اخیراً نیز به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر برگزار شد، به خبرنگار ما، گفت: تکریم مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا نباید فراموش شود و یکی از بزرگ‌ترین ذخایری معنوی جامعه ما شهدا هستند، که تکریم آنان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تعظیم به انقلاب است.

سرهنگ دوم پاسدار حسن بهرامی افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران برای ملت ایران مایه خیر و برکت هستند و پیروزی و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهداست و تکریم خانواده های آنان مهمترین وظیفه برای همه مردم است.

وی خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از رشادت ایثارگران باعث تداوم راه انقلاب خواهد شد.

بهرامی خاطرنشان کرد: این دیدارها فرصتی است تا ضمن ادای دین به خانواده‌های معزز شهدا، از ایستادگی، صبوری و گذشت آنها درس بگیریم و آن رادر زندگی به کار بندیم، شهدا همیشه در قلب‌ها زنده و یادشان گرامی و پاینده است.

وی عنوان کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و به همین دلیل بر خود لازم می دانیم تا خانواده این عزیزان را مورد تکریم قرار دهیم.  همچنین برگزاری یادواره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و دیدار ،دلجویی و تکریم خانواده شهدا از اصول فرهنگی انقلاب اسلامی است.

بهرامی گفت: با این دیدارها می خواهیم به خود یادآوری کنیم که باید پیرو راه شهدا باشیم، این شهدا بودند که جان خود را فدا کردند تا اسلام زنده بماند و جمهوری اسلامی در جهان عزتمند باشد. اگر امروز دشمن از عظمت و اقتدار ایران اسلامی وحشت دارد به برکت خون شهداست و این به خاطر فداکاری شهدا بوده است. 

ارسال نظرات