طرح ولایت از طرح‌های بنیادین با هدف تقویت مبنای دینی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است که قرار است اولین دوره این طرح در هرمزگان برگزار شود.
کد خبر: ۹۲۶۴۶۵۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،بنیاد آموزش‌های انقلابی با همکاری موسسه امام خمینی(ره) اقدام به برگزاری اولین دوره طرح ولایت ویژه معلمان، فعالین فرهنگی و رسانه دراستان هرمزگان با محوریت معلمین و با هدف تقویت مبنای دینی کرده است.

دراین رابطه مصطفی عبدلی مسئول برگزاری دوره طرح ولایت هرمزگان طی گفتگویی با خبرنگار تسنیم گفت: دانش آموزان نسل آینده کشور هستند و باید بتوانیم از جهت مبنای دینی آنان را تقویت کنیم در همین راستا اقدام به برگزاری اولین دوره طرح ولایت با محوریت معلمین کرده‌ایم.

این فعال فرهنگی گفت: معلمین تربیت کنندگان نسل آینده هستند و در راستای پاسخگویی به شبهات دینی و مبنایی دانش آموزان نیازمند آموزش‌های خاصی هستند.

وی تصریح کرد: دوره طرح ولایت جهت آموزش تخصصی به این قشر نخبگانی و تقویت مبانی دینی در چند فصل با سرفصل‌های اختصاصی برگزار خواهد شد.

عبدلی گفت: این دوره توسط اساتید مجرب کشوری برگزار خواهد شد،علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام به سایت مبناها به آدرس mabnaha.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات