در راستای گرامی داشت روز خبرنگار انجام شد:
خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و با تمام وجود در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارند.
کد خبر: ۹۲۶۴۸۸۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، به مناسبت روز خبرنگار، مسئولان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با مدیر و خبرنگاران خبرگزاری فارس در زاهدان دیدار کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و با تمام وجود در تمام عرصه‌ها حضور فعال دارند.

سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری افزود: به مناسبت گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بنا بر ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح در سال جاری از خرداد ماه به ۴۰ هفته تقسیم بندی شده که هر هفته به نام یک قشر و نقشش در دوران دفاع مقدس، دفاع از وطن و دفاع از حرم بیان می‌شود.

وی ادامه داد: در هر هفته‌ بخشی از اقدامات و معرفی نقش آن قشر در دفاع مقدس، معرفی شهدای قشر، مسائل قشر مربوطه بیان شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه هر هفته به عنوان معرفی یک استان و شناخت استان در دفاع مقدس است گفت: هفته استان سیستان و بلوچستان از ۶ تا ۱۲ دی ماه است که برای این زمان چندین برنامه پیش بینی و اجرا خواهد شد.

سرهنگ فقیری با اشاره به اینکه نقش انقلابی و رسالت خبرنگاری در خبرگزاری فارس به خوبی ایفا می‌شود، گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها در جامعه امروزی زبان گویای مردم هستند و باید با حفظ احترام مطالبه گر حق و حقوق مردم باشند.

وی بیان کرد: بحث قومیت و مذهب در استان پررنگ است، استان مظلوم واقع شده است خدمات انجام شده در کشور باید بیش از پیش تشریح شود، خدمات انقلاب اسلامی قابل قیاس با کل دوران ستم شاهی نیست، ما مشکلاتی در استان داریم، اما قابل قیاس با گذشته نیست ما باید به مردم امید دهیم و فرصت شایعه پراکنی را از دشمن بگیریم.

وی ادامه داد: دشمن نیروی مردمی، ایثار و جهاد، را نشانه قرار داده است که باید با هوشیاری اجازه تحرک به دشمنان ندهیم

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: باید مسئولان و ارگان‌ها در کنار سپاه موظف شوند رسالت خود را به خوبی ایفا کنند که این مهم نقش رسانه‌ها است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سال جاری از خرداد ماه تا پایان سال به ۴۰ هفته تقسیم بندی شده است، هر هفته به عنوان یک قشر و صنوف است که هفته گذشته به نام نقش رسانه و دفاع مقدس نامگذاری شده است.

پاسدار یوسف علی بیگی، افزود: جان فشانی‌های هشت سال دفاع مقدس انعکاس و انتقال آن به نسل جوان زنده نگه داشتن فرهنگ دفلاع مقدس و احیای این فرهنگ برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری کم از دفاع مقدس نیست.

سرهنگ بیگی بیان کرد: خبرگزاری فارس یکی از خبرگزاری‌های فعال و پویا در راستای ترویج این مهم بوده و برای تثبیت حقانیت جمهوری اسلامی ایران و انتقال فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس به نسل جوان تلاش کردند.

در ادامه این دیدار از مدیر خبرگزاری فارس در سیستان و بلوچستان تجلیل شد.
ارسال نظرات