خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس:

انتقادپذیری یکی از پایه‌های پیشرفت است/مدیران از نقد دلسوزانه خبرنگاران نهراسند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی انتقاد سازنده و منصفانه را لازمه کار خبرنگاران و انتقادپذیری را یکی از پایه‌های پیشرفت دانست و گفت: مدیران نباید از انتقادهای دلسوزانه خبرنگاران هراس داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۶۴۹۵۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲

انتقادپذیری یکی از پایه‌های پیشرفت است/مدیران از نقد دلسوزانه خبرنگاران نهراسندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام آزادی‌خواه، در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان که به مناسبت روز خبرنگار در پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملی ملایر با حضور دکتر سایوند رییس دانشگاه و نمایندگان ملایر برگزار شد، فضای رفاقت و دوستی بین اصحاب رسانه ملایر را فضایی خوب و مطلوب دانست و ارتقای جایگاه خبرنگاران را یک ضرورت عنوان کرد.

وی انتقاد سازنده و منصفانه را لازمه کار خبرنگاران و انتقادپذیری را یکی از پایه‌های پیشرفت دانست و تاکید کرد: مدیران نباید از انتقادهای دلسوزانه خبرنگاران هراس داشته باشند، چراکه نقد سازنده و دلسوزانه هیچ کجا ممنوع نشده و خبرنگاران می‌توانند همواره عملکرد مسئولین را نقد کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به هنر خبرنگاران در مرمت حس ناامنی در جامعه، تلاش برای ایجاد فضای تعاملی در شهرستان و پرهیز از درج تیترهای حاشیه‌ای، گفت: در دوره دهم مجلس با همراهی جامعه رسانه ملایر، وحدت بین نمایندگان این شهرستان یک فرهنگ شد و در دوره یازدهم مجلس نیز این وحدت بین نمایندگان ملایر شکل گرفته و غیر از این نخواهد بود.

وی در ادامه به اولویت‌های اساسی مجلس یازدهم و لازمه تلاش نمایندگان برای حل مشکلات مردم، دوری از حاشیه‌ها و ارائه بخشی از عملکرد و اقدامات انجام شده یا در دست انجام در حوزه‌های مختلف این شهرستان اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات