به مناسبت هفته خبرنگار انجام شد:

تجلیل از خانواده شهید خبرنگار در زاهدان

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: همه وظیفه داریم مسیر شهدا را دنبال و طوری عمل کنیم که در آخرت شرمنده شهدا و خانواده آنان نباشیم.
کد خبر: ۹۲۶۵۰۵۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی،  به مناسبت هفته خبرنگار با حضور در منزل شهید خبرنگار محسن ذولفقاری که در حادثه تروریستی تاسوکی به شهادت رسید، ضمن تقدیر از خانواده شهید خطاب به ایشان اظهارداشت: خوشا به حال شما که این شهید را پرورش دادید و اگرچه متحمل غم و مصیبت هستید، اما به همان میزان از اجر برخوردار هستید.

امام جمعه زاهدان به روایاتی درباره مقام والای شهدا اشاره کرد و افزود:در جهان آخرت همه به جایگاه شهدا غبطه می‌خورند و حتی انبیا و اولیای الهی که در صحرای محشر سواره هستند به احترام شهدا پیاده می‌شوند.

رییس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر احترام به خانواده شهدا و ایثارگران، خاطرنشان کرد: ما مدیون شهدا هستیم و باید با تاسی به آن‌ها مسیر آنان را گم و فراموش نکنیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: شهدا، ولی نعمت ما هستند و ما تا ابد مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی آن‌ها هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین محامی تصریح کرد: نظام اسلامی و همه مردم وجود خود را مدیون شهدا هستند و باید همیشه یاد آن‌ها را زنده نگاه داریم.
ارسال نظرات