مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: طرح پژوهشی ثبت و ضبط خاطره‌های رزمندگان اردبیلی با هدف استخراج معارف دفاع مقدس اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۵۰۷۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹

طــــرح پژوهشـــی ثبــــت و ضبــــط خــاطـــره‌هـــای رزمنــــدگان اردبیــــلی اجــرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل علی واحد پیش از صبح امروز در نشست صمیمانه با پیشکسوتان و رزمندگان اردبیلی اظهار داشت: اهمیت به مطالبه‌های رزمندگان اردبیلی یک اولویت اساسی و حائز اهمیت است و باید از ظرفیت آنان در استخراج معارف دفاع مقدس استفاده شود.

وی با اشاره به اجرای طرح پژوهشی ثبت و ضبط خاطره‌های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد:  هدف از اجرای این طرح جلوگیری از تحریف و فراموشی ارزش‌ها و مصادیق دفاع مقدس است و با توجه به نقشه‌های شوم دشمنان برای کمرنگ‌سازی اعتقاد مردم باید برنامه‌ریزی‌های اساسی برای حفظ و صیانت از برنامه‌های دفاع مقدس داشته باشیم.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: درصدد هستیم با تکمیل و جمع‌آوری خاطره‌های رزمندگان در راستای تکمیل تاریخ شفاهی پیشکسوتان دفاع مقدس دست یابیم که امیدواریم در این زمینه همکاری‌های لازم انجام یابد و دانشگاه‌ها نیز تعامل داشته باشند.

واحد تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف اجرایی این طرح دادن فرصت‌های مناسبه به هنرمندان و نویسندگان است تا بتوانند از خاطره‌های رزمندگان استان در طرح‌ها و برنامه‌ها و نوشته‌های خود استفاده کنند که این مسئله نیز می‌تواند خروجی‌های بسیار مؤثری داشته باشد.

وی اظهار کرد: ارائه خدمت‌های مطلوب به قشر ارزشمند دفاع مقدس و نیز رفع دغدغه‌ها و مشکل‌های آنان برای ما یک اولویت اساسی است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم راهکاری اساسی برای این مهم داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار