خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مشکل اصلی فعالیت‌های قرآنی، موازی کاری‌هاست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مشکل اصلی فعالیت‌های قرآنی، موازی کاری‌هاست، با وجود تمام امکانات موجود در اوقاف، سازمان تبلیغات و ارشاد، ایجاد هماهنگی و همدلی، بسیاری از کارها را پیش می‌برد.
کد خبر: ۹۲۶۵۱۰۲
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم دیشب در دیدار با رئیس سازمان دارالقرآن کریم و مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: طی سال‌های جاری، دستورالعملی از سوی شورای توسعه فرهنگی قرآنی صادر کردند که شوراهای فرهنگ عمومی استان‌ها، مسئول فعالیت‌های قرآنی نیز هستند که به نتیجه خاصی منجر نشد.

وی بیان کرد: هر کدام از این سازمان‌ها و مؤسسات، بر مبنای روش کاری وزارت و سازمان تابعه خود، کار را پیش می‌برند و به همین دلیل با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته، نتیجه قابل قبولی ندارد.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: همان‌گونه که مسئولیت امور فرهنگ دینی، با سازمان تبلیغات اسلامی است، قرآن نیز باید یک متولی داشته باشد که خط آن‌را بخوانند که اگر این مشکل رفع شود، مشکل اصلی فعالیت‌های قرآنی، از بین خواهد رفت.

امام جمعه تبریز با اشاره بر فعالیت‌های قرآنی انجام گرفته در آذربایجان شرقی افزود: باید به فهم قرآن توجه زیادی نشان داده شود.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: باید برای مفاهیم قرآن و فهم قرآنی توجه ویژه‌ای کرد تا مقدمه‌ای بر فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر عمل کردن به قرآن باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها