دبیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: همزمان با مرحله دوم اجرای رزمایش همدلی و احسان، کمک‌های مومنانه این ستاد بین ۳۲ هزار خانواده نیازمند گلستانی توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۱۸۸
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، مهدی سلمان‌زاده اظهارداشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان در طرح مردمی غدیر با عنوان "مهر مهدوی، اطعام علوی، نذر ظهور" همراه با سایر دستگاه‌ها مشارکت می‌کند.

وی گفت: با توجه به اینکه مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان با ایام عید قربان و غدیر همزمان شده است، خدمات این ستاد نیز با عنوان " احسان غدیر" در حال اجرا است.

سلمان‌زاده افزود: در این مرحله ۱۵ هزار بسته بهداشتی به همراه ۶۵ هزار بسته مواد پروتئینی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود. تا کنون ۳۲ هزار بسته به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی بیان داشت: در اولین اقدام این ستاد در این مرحله با مشارکت ستاد مردمی غدیر اطعام‌دهی با عنوان "مهر مهدوی، اطعام علوی، نذر ظهور" تعداد ۱۴ هزار پرس غذا گرم آماده در روز عید غدیر توسط گروه‌های جهادی و مردمی در ۷۰ نقطه شهر گرگان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: البته این اطعام‌دهی با مشارکت خیریه‌ها، هیئت‌های مذهبی، موکب‌های اربعین و گروه‌های جهادی بعد از عید غدیر هم ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان نیز تعداد ۱۷ هزار بسته اقلام معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده بود.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی جنبش استادی بسیج استان گلستان

ارسال نظرات