خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارمندان استان سمنان گفت: متأسفانه برخی از جریان‌ها و گروه‌ها در حال القاء ناامیدی در جامعه هستند که در ادامه این ناامیدی به دنبال تداعی کردن برخی از موضوعات شوم هستند.
کد خبر: ۹۲۶۵۲۹۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، مرتضی دهرویه در دیدار با مدیر پایانه سمنان در اداره کل را ه آهن شمال شرق از نگاه انقلابی مدیران حاضر در مجموعه راه‌آهن استان یادکرد و اظهار داشت: مدیران مجموعه راه‌آهن سمنان با توجه به اقداماتی که در شرایط کرونایی انجام دادند از نگاه جهادی و انقلابی برخوردار هستند که بسی جای تقدیر و تشکر دارد.

وی از شیطنت برخی از جریان‌ها نسبت به القاء ناامیدی در جامعه خبر داد و افزود: متأسفانه برخی از جریان‌ها و گروه‌ها در حال القاء ناامیدی در جامعه هستند که در ادامه این ناامیدی به دنبال تداعی کردن برخی از موضوعات شوم هستند ولی بحمدالله با تدابیر و روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم همیشه درصحنه تمام نقشه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

مسئول بسیج کارمندان استان سمنان با اشاره به ایجاد شورونشاط و امید در جامعه و پای‌کار بودن مردم در بزنگاه‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: مردم ما همیشه با تمام توان درصحنه حاضر هستند و این روحیه جهاد و جهادی نیز باید در برخی از مسئولین نیز تداعی گردد تا بتوانیم مشکلات مردم را مرتفع نماییم.

در ادامه این دیدار بابایی نیا مدیر پایانه سمنان در اداره کل راه‌آهن شمال شرق نسبت به وضعیت اقتصادی موجود در جامعه عنوان کرد: متأسفانه برخی با رفتارها و حرکات خود موجب نگرانی و نارضایتی مردم می‌شوند که باید با آن‌ها برخورد شود که این حرکات با توجه به شرایط اقتصادی هیچ به نفع مردم نیست.

وی همچنین در خصوص بازگشت آرامش به جامعه با توجه به اقدامات مفید خاطرنشان ساخت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید طوری عمل نمایند که باعث دلگرمی بیشتر مردم شود.

بابایی نیا یادآور شد: ما باید روحیه جهادی را از مجموعه بسیج الگوبرداری کنیم چراکه بسیج خدمت گذار واقعی مردم است و همچنین بحث اقتصادی باید مدنظر تمام دستگاه‌ها قرار گیرد تا گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها