چهارمین جشنوار مالک اشتر درجزیره بوموسی

چهارمین جشنوار مالک اشتر درجزیره بوموسی برگزار شد .
کد خبر: ۹۲۶۵۴۸۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرنگاربسبج هرمزگان، چهارمین جشنواره مالک اشتر سپاه بوموسی با حضور سرهنگ امیری کیا معاون بازرسی سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان وبا حضور امام جمعه ،معاون فرماندار، بخشدار مرکزی فرمانده ناحیه و بسیجیان شهرستان بوموسی برگزار شد.


امیری کیا در این مراسم گفت: با بیان اینکه پیامبر (ص) مالک اشتر را مومن حقیقی ذکر کردندافزود: امام علی (ع) می فرمایند: نسبت مالک به من، مثل نسبت من به پیامبر (ص) است.

معاون بازرسی سپاه استان هرمزگان  با اشاره به ویژگی ولایت پذیری مالک اشتر بیان کرد:در کوچک‌ترین و بزرگترین تحولات، فرمانبرداری را از علی (ع) داشت؛ در جنگ، صلح، هجرت، جهاد، سیاست، قضاوت و عبادت هرچه امام علی (ع) می‌گفت مالک اطاعت می کرد.


سرهنگ پاسدار حسین احمدی فرمانده ناحیه سپاه بوموسی درادامه  افزود:    این جشنواره در راستای تجلیل از زحمات و تلاش‌های یکساله بسیجیانی است که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده اند.

شایان ذکراست    این جشنواره   با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ، از رده‌های برتر و نمونه، فرماندهان و مدیران بسیج در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه تجلیل شد.

ارسال نظرات