خبرهای داغ:
مدیر عامل مرکز نیکوکاری باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر(ع) مراغه:

اجرای طرح اطعام علوی و طرح آبشار عاطفه ها در مراغه

مدیر عامل مرکز نیکوکاری باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر(ع) مراغه گفت: اجرای طرح اطعام علوی (پخت و توزیع غذای گرم بین خانواده های بی بضاعت و خانواده های آسیب دیده از کرونا) و طرح آبشار عاطفه ها (اهداء اجاق گاز برای جهزیه ی یکی از خانواده های مددجوی تحت حمایت مرکز) از برنامه های این مرکز در دهه ولایت و امامت بود.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۴۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسعود بخشایشی افزود: طرح های اطعام علوی و آبشار عاطفه ها با مشارکت آحاد مردم و خیّران نیک اندیش انجام گرفت.

وی تاکید کرد: در طرح اطعام علوی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی در کلیه مراحل پخت، بسته بندی و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های بی بضاعت و خانواده های مورد هدف اعمال شد.

بخشایشی اضافه کرد: با حمایت خیّرین و کمک های مردمی این مرکز در ایام محرم و صفر طرح اطعام علوی (پخت و توزیع غذای گرم بین خانواده های بی بضاعت و خانواده های آسیب دیده از کرونا) را اجرا خواهد کرد.

وی به توصیه ستاد مبارزه با بیماری کرونا در جهت جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، از تمامی خیّرین و بزرگوارانی که در سال های قبل در ایام سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) به برپایی سفره های احسان و نذری در منازل، حسینیه ها و مساجد اقدام می کنند خواست: امسال در ایام محرم و صفر نذورات خود را در طرح اطعام علوی که با رعایت پروتکل های بهداشتی و درمانی اجرا خواهد گشت، ادای دِین کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها