خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه گفت: خبرنگاران محور اصلی حرکت در جامعه هستند و خبرنگاری شغل شریفی است که عفت، حرمت و صداقت قلم را حفظ می کند.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۵۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در آئین تجلیل از خبرنگاران مراغه به مناسبت روز خبرنگار افزود: یک عده دانسته یا ندانسته سعی دارند ارزش قلم را زیر سوال برند ولی خبرنگاران با تلاش بر شفاف سازی این ارزش را همواره حفظ کرده اند.

وی خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولین دانست و ادامه داد: اگر خبرنگار نباشد جامعه ایستا خواهد بود و خبرنگاران محور حرکت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه هستند.

رشیدی نقش اصحاب رسانه را در برابر هجمه های دشمنان بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: خبرنگاران آیینه تمام نمای درد جامعه است و اصحاب رسانه باید با ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسوولان فرصت را برای سو استفاده دشمنان ندهند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جریان تحریف یادآور شد: جریان تحریف که حضرت آقا اخیرا مطرح کردند باید مورد توجه خبرنگاران باشد عده ای متاسفانه دوشادوش دشمن به دنبال سیاه نمایی و نا امید کردن مردم هستند.

رشیدی اضافه کرد: دشمن به هیچ وجه عوامل و امکانات برتر ساز خودش را در اختیار ما قرار نمی دهد امید بستن به دشمن یک امید واهی است, تنها راه پیشرفت و موفقیت تکیه بر توان داخلی و مقاومت است و خبرنگاران در خط مقدم مبارزه با جریان تحریف دشمن هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید بر روی پای خود بایستیم، گفت: تحریم ها فرصتی مناسب برای انقلاب اسلامی بوده و است و ما از این فرصت استفاده های بسیاری کردیم از جمله موضوع هسته ای و دستاوردهای علمی و فناوری های پیشرفته ای که در این دوران به دست آوردیم.

رشیدی افزود: دشمن در جبهه جنگ نرم هجمه های بسیاری را علیه باورها، ارزش ها و اعتقادات ما به راه انداخته است و باید با تمام وجود در مقابل آن ها ایستادگی کنیم.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه در خط مقدم مقابله با سیاه نمایی دشمنان و به خصوص جریان تحریف قرار دارند و از این رو وظیفه سنگین و مهمی را بر عهده آنهاست.

ارسال نظرات