جانشین فرمانده سپاه درگز گفت: به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و خیرین شهرستان درگز بیش از ۲۵۰۰ پرس غذای گرم و ۲۳ سری جهیزیه بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۷۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
سرهنگ پاسدار پلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی با اشاره به شروع گام دوم رزمایش مؤمنانه در شهرستان درگز اظهار کرد: توزیع ۲۳ سری جهیزیه بین نوعروسان، پخت و سرو بیش از ۲۵۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند از جمله خدمات ارزنده سپاه و بسیج به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر بود.

وی با اشاره به اینکه سرانه هر سری جهیزیه ۱۰ میلیون تومان است، بیان‌کرد: یکی از اقدامات سپاه در گام دوم رزمایش اهدا جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری است.

وی افزود: از این مبلغ ۵۵ میلیون ریال آن از اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و ۴۵ میلیون ریال دیگر آن را مددجو متقبل شده است.

پلگردی ضمن تقدیر از خیرین، هیات امنا مساجد و بسیجیان حوزه‌های مقاومت جهت پخت و سرو غذا گفت: در راستای گام دوم رزمایش مومنانه و به مناسبت عید غدیر خم ۲۵۰۰ پرس غذا توسط خیرین شهرستان و بسیجیان مسجد امام حسین (ع)، امام علی (ع) و مسجد ابوالفضلی آماده و بین محرومان، نیازمندان و مددجویان شهرستان توزیع گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها