خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک گفت: تلاش‌های مدیریت نیروگاه شهید رجایی و پرسنل این نیروگاه در تعمیرات و بازسازی قطعات نیروگاه و همچنین مشارکت در رزمایش کمک مومنانه قابل تحسین است و جای قدردانی دارد.
کد خبر: ۹۲۶۵۹۱۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا پاریاب در نشست خبری مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی شهرستان آبیک با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند با انعکاس اخبار نقش مفید و بسیار موثری را در اعتلای انقلاب در داخل کشور و جامعه جهانی ایفا کنند.


وی افزود: امیدواریم خبرنگاران شهرستان آبیک با نگاه جامع و اصول اعتقادی همه جانبه بتوانند در انعکاس واقعیت‌ها و دستاوردهای نظام در تمام عرصه‌ها گام‌های ارزنده‌ای بردارند که فعالیت نیروگاه شهید رجایی از دستاوردهای انقلاب است.
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک ادامه داد: با تلاش‌ها و زحمات مدیریت نیروگاه شهید رجایی و نیروهای خدوم این نیروگاه، شاهد رشد و بالندگی این صنعت برق در عرصه‌های مختلف هستیم.


پاریاب کار در عرصه تولید و اقتصاد را بسیار سخت و مشقت‌بار دانست و اضافه کرد: نیروگاه شهید رجایی بدون جذب اعتبارات و با استفاده از توان و ظرفیتی که دارد توانسته اقدامات خوبی را در عرصه تعمیرات مختلف نیروگاه به منصه ظهور برساند؛ از سویی در موضوع کرونا، تمام قد مدیران نیروگاه پای کار بودند و با تولید آب ژاول و محلول ضدعفونی به شهرستان آبیک، استان قزوین و دیگر استان‌های مساعدت شایانی کردند که جای قدردانی دارد.


وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت و کارکنان نیروگاه شهید رجایی همواره در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی به استان قزوین و شهرستان آبیک مساعدت‌ کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از سوی نیروگاه شهید رجایی، در رزمایش کمک مومنانه به شهرستان آبیک هم مساعدت بسیار خوبی صورت گرفت که این مشارکت بسیار زیبا و خداپسندانه بود.


این مسئول نظامی اذعان کرد: بسیج همواره در کنار نیروگاه شهید رجایی قرار دارد و هر زمان که نیاز باشد، کمک حال مدیریت این نیروگاه خواهد بود.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها