مسابقه شاد و مهیج پرواز بادبادک‌ها همراه با نورافشانی و اجرای گرود سرود توسط دانش اموزان بسیجی در پارک گردشگری شهید گمنام توسط سپاه  ناحیه خوشاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۹۲۵
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ برنامه گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت در پارک گردشگری شهید گمنام شهر سلطان آباد با اجرای برنامه‌های شاد و مهیج با همکاری سپاه خوشاب، شهرداری سلطان آباد، حوزه بسیج دانش آموزی، پایگاه شهدای سلطان آباد انجام شد، در این مراسم که با رعایت فاصله اجتماعی و سایر پروتکل‌های اجتماعی صورت گرفت و مسابقه بزرگ پرواز بادبادکها، اجرای گروه سرود بسیج دانش آموزی، نورافشانی در ساعات اولیه شب برگزار شد.

در این مراسم با اطلاع رسانی قبلی دانش اموزان و کودکان با ساخت بادبادک‌های دستی به همراه خانواده‌های خود به مزار شهید گمنام آمده و ضمن زیارت مزار شهید گمنام به شرکت در مسابقه پرداختند، با توجه به حضور خانواده‌ها در این مکان مراسمات معنوی و فرهنگی دیگری مثل پخش مولودی، اهتزاز پرچم غدیر توسط ورزشکاران بسیجی، اجرای زیبای گروه سرود دانش آموزان بسیجی انجام شد.

در پایان مراسم نیز با حضور تیم اتش نشانی شهر سلطان آباد و با همکاری شهرداری سلطان آباد برنامه نورافشانی آسمان با استقبال عموم مردم حاضر در برنامه انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها