رئیس دانشگاه فرهنگیان اردبیل گفت: جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در راستای شناسایی چالش‌های آموزش مجازی و ارائه راهکار برگزار می‌شود که صاحبان ایده تا ۵ شهریورماه فرصت دارند تا ایده‌های خود را در سایت جشنواره بارگذاری کنند.
کد خبر: ۹۲۶۶۰۹۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رضا عبدی ظهر امروز در نشست خبری با موضوع جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت اظهار کرد: شانزدهمین دوره از جشنواره ایده‌پردازی با مشارکت سازمان بسیج فرهنگیان و دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور در حال برگزاری است که ایده‌پردازان می‌توانند تا ۵ شهریورماه ایده‌های خود را در قالب دلخواه با مراجعه به سایت جشنواره بارگذاری کنند.

وی افزود: این جشنواره در راستای شناسایی چالش‌های آموزش مجازی و ارائه راهکار برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان اردبیل ادامه داد: با توجه به این‌که معلمان در سال تحصیلی گذشته کلاس‌های مجازی برگزار کردند، اکنون به خوبی با چالش‌ها  و کاستی‌های آموزش مجازی آشنا بوده و می‌توانند با ارائه ایده‌ها و راهکارهای خود در این جشنواره شرکت کنند.

عبدی به محور های این جشنواره اشاره کرد و گفت: یادگیری مؤثر، زیرساخت های آموزش مجازی، الگوهای تربیتی مؤثر نظام آموزشی، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا و سایر موضوعات مرتبط و قابل طرح از جمله سرتیتر محورهای این جشنواره شامل ۲۰ موضوع مختلف است.

لزوم رفع مشکلات آموزش مجازی

سیدمحمد لطیفی، مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان استان اردبیل نیز در این نشست اظهار کرد: قبل از این، جشنواره ایده‌پردازی طی ۱۵ دوره با محوریت علمی و پژوهشی برگزار شده بود، اما شانزدهمین دوره این جشنواره با توجه به شیوع ویروس کرونا با موضوع تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

وی افزود: انتظار داریم با بهره‌مندی از ایده‌های این جشنواره بسیاری از مشکلات حوزه آموزش مجازی کشور رفع شود و معلمان و دانش‌آموزان با چالش‌های کمتری در سال تحصیلی پیش‌رو مواجه باشند.

لطیفی بیان کرد: صاحبان ایده می‌توانند با مراجعه سایت جشنواره به نشانی اینترنی www.sci-cbo.ir ایده های خود را تا ۵ شهریورماه بارگذاری کنند و همچنین به ایده‌های برتر جوایز نفیس و ایده‌های پذیرفته شده گواهی معتبر اعطاء خواهد شد.

ارسال نظرات