آغاز نهضت همدلی مؤمنانه در قالب پوشش ایران همدل در هرمزگان

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان از آغاز نهضت همدلی مومنانه در قالب پوشش ایران همدل، همگام با سایر دستگاه‌ها و نهادهای فعال از «عید غدیر خم تا پایان ماه صفر» خبرداد.
کد خبر: ۹۲۶۶۱۷۱
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶

به‌گزارش‌خبرنگارخبرگزاری‌بسیج‌هرمزگان‌،غلامحسین رنجبر امروز در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: در ادامه پویش همدلی مومنانه برای کمک رسانی به عزیزان جامعه هدف سازمان بهزیستی در ماه مبارک رمضان و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ادامه روند کمک‌های مردمی، سازمان بهزیستی در دومین مرحله، پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل را از عید غدیر خم تا پایان ماه صفر آغار کرده است.

وی با بیان اینکه عنوان این پویش در چارچوب سیر همدلی مومنانه و در قالب نهضت ایران همدل شکل گرفته است تصریح کرد: این پویش با عنوان خاص موضوع «کرامت علوی، شور حسینی» در فاصله زمانی عید غدیر خم تا ماه محرم و همچنین ایام ماه صفر ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان، ارائه کمک معیشتی به جامعه هدف بهزیستی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌ افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی برای معلولان و سالمندان مراکز نگهداری شبانه روزی برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا و انجام سایر تمهیدات لازم را از اهداف راه اندازی این پویش عنوان کرد.

رنجبر ادامه داد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، حضور مومنانه مردم عزیز ایران اسلامی در این پویش و در قالب نهضت ایران همدل می‌تواند همانند پویش قبلی، عاملی موثر در ارسال سریع، دقیق و شایسته کمک‌ها به جامعه هدف باشد و موجب شکل گیری یک نهضت مردمی نیز خواهد شد.

وی اذعان داشت: به یقین این کمک‌ها در جهت حفظ و ارتقای سلامت عزیزان جامعه هدف با اولویتی که برای فعالیت‌های کاری سازمان بهزیستی وجود دارد، هزینه خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: ادارات بهزیستی شهرستانها آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی شامل نذورات، اقلام و یا جیره های خشک غذایی هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار