خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

جهاد کبیر و وظیفه امروز ما روشنگری گسترده وهمه جانبه مسائل روز برای مردم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: پادزهر تحریف روشنگری است و امروز وظیفه اصلی ما که همان جهاد کبیر است روشنگری گسترده وهمه جانبه مسائل روز برای مردم است و این وعده الهی است.
کد خبر: ۹۲۶۶۳۰۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵

جهاد کبیر و وظیفه امروز ما روشنگری گسترده وهمه جانبه مسائل روز برای مردم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حجت الاسلام حسین علیی در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه فامنین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر بیان داشت: در روز غدیر پیامبر(ص) تاکید فراوانی کردند که واقعه غدیر باید توسط حاضران به غایبان و پدران به فرزندانشان تا روز قیامت سینه به سینه منتقل و اهمیت آن بازگو شود.

وی افزود: یکی دیگر از مناسبت‌هایی که باید بر آن تاکید فروان کرد روز مباهله است که همه علما باید این روز را نیز با همان تاکیدی که بر روز غدیر شده، زنده نگه دارند و به تبیین آن بپردازند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به بحث نفوذ بیان داشت: ثمره نفوذ تحریف است و همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره داشتند اگر جریان تحریف شکست بخورد تحریم نیز شکست خواهد خورد.

وی افزود: پادزهر تحریف روشنگری است و امروز وظیفه اصلی ما که همان جهاد کبیر است روشنگری گسترده وهمه جانبه مسائل روز برای مردم است و این وعده الهی است که جریان حق بر جریان تحریف پیروز خواهد شد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام گودرزی، حجت الاسلام غفاری‌ستار به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات