استاندار گیلان با اشاره به افتتاح فاز نخست پروژه آبرسانی به ۱۱ روستای این استان گفت: تکمیل تصفیه‌خانه "طول لات" نیازمند تسریع است تا مشکل آب آشامیدنی مردم سایر مناطق استان نیز برطرف شود.
کد خبر: ۹۲۶۶۳۵۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، ارسلان زارع پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز نخست پروژه آبرسانی به 11 روستای شهرستان املش ضمن تاکید بر تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی و کسب رضایتمندی مردم اظهار داشت: با وجود اعمال تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان، پروژه‌های عمرانی مختلفی را در این سال‌ها تکمیل و به بهره‌برداری رساندیم.

استاندار گیلان از وجود مشکل در حوزه آب آشامیدنی در یک سوم شهر و برخی روستاهای املش خبر داد و گفت: یکی از راهکارهای موثر برای برطرف کردن مشکل مذکور تکمیل تصفیه‌خانه طول لات رحیم‌آباد است که امیدواریم با قول مساعد وزیر نیرو به‌زودی این مشکل برطرف شود‌.

وی با اشاره به اینکه باید در شرایط فعلی منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهیم بیان کرد: با توجه به آنکه بخش زیادی از جمعیت گیلان را روستاییان تشکیل می‌دهند لذا تکمیل پروژه‌های عمرانی روستایی و خدمت‌رسانی به مردم این مناطق از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به نقش موثر روستاییان در تامین کالاهای اساسی کشور و تامین امنیت غذایی جامعه عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی مختلفی هم‌اکنون در حال انجام پروژه‌های عمرانی در سطح گیلان هستند.

زارع به اجرای طرح‌های مشارکتی و عمرانی در روستاهای گسلان اشاره کرد و افزود: فاز نخست پروژه آبرسانی به 11 روستای شهرستان املش افتتاح شد و با امیدوارم با همت مسئولان و جذب اعتبارات به‌زودی فازهای بعدی را نیز افتتاح کنیم تا مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

به گزارش بسیج هزینه افتتاح فاز نخست پروژه آبرسانی به 11 روستای شهرستان املش 15 میلیارد ریال است که با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان و آب و فاضلاب استان اجرا شد.

گفتنی است که تکمیل پروژه مذکور و برخورداری کامل مردم روستاهای املش از آب آشامیدنی نیازمند تخصیص 52 میلیارد ریال اعتبار است.

اجرای پروژه آبرسانی به 11 روستای شهرستان املش از سال 96 و با همکاری سپاه قدس گیلان آغاز شد و امروز فاز نخست آن با حضور نماینده ولی‌فقیه در گیلان افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات