خبرهای داغ:
به همت حوزه حضرت مریم ناحیه امام رضا (ع) برگزار شد

کارگاه آموزشی پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی

باحضور بسیجیان و مسئولین پایگاه‌های حوزه مقاومت حضرت مریم (س) ناحیه امام رضا علیه السلام، کارگاه کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی، به همراه بازدید از نمایشگاه پیشگیری از وقوع جرم، در محل دادگستری کل استان قم و بارعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۶۴۴۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول امور فرهنگی حوزه حضرت مریم (س) گفت: بنا بر برنامه‌ای که از طرف معاونت فرهنگی ناحیه برای برگزاری کارگاه انجام شد و استقبال شرکت کننده‌ها از این کارگاه و طبق هماهنگی صورت گرفته با فرماندهی ناحیه مقرر شد هر حوزه‌ای این کارگاه را برای اعضاء خودش به طور مجزا برگزار کند.

سرکارخانم علیپور خاطر نشان کرد: با آقای عالمی به عنوان مسئول هماهنگی‌های کارگاه در دادگستری هماهنگ کردیم و طبق آمادگی که پایگاه‌ها اعلام کردند مقرر شد ۳۰ نفر در این کارگاه شرکت نمایند.

با توجه به اینکه سن کم مرتکبین جرایم در شهر‌ها افزایش یافته و بسیاری از مرتکبین از سر ناآگاهی جرمی را مرتکب میشوند در استان قم کارگاه آسیب‌های اجتماعی برای بسیجیان که چشم و گوش مردم هستند برگزار شد این جلسه ۳ ساعته پر کاربرد و مفید متشکل از دودکارگاه [ کارگاه اول: بازخوانی پرونده جرایم؛ کارگاه دوم: بیان مسائل تربیتی]و بازدید غرفه و پرسش و پاسخ بود.

کارشناس حجت الاسلام یزدی (معاون اجتماعی دادگستری قم) دال بر کلیپ‌ها و اسناد گفت: گناهان کوچک آغازگر ویرانگری است، همچنین کارشناس حجت الاسلام احمدی در پی سخنرانی هایش و معرفی غرفه‌های (اعتیاد، ذسلاح سرد، سلاح‌های گرم، آسیب‌های فضای مجازی، عفاف و حجاب، خانواده خوشبخت، وسایل کشف شده از مجرمین، بازی‌های کامپیوتری مخرب، غرفه شهدا، معرفی رهبران فرق ضاله) از دوستی با کودکان و هوشیار کردن خانواده‌ها گفت.

انتهای پیام/خسروی
ارسال نظرات