شهردار ملایر در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
شهردار ملایر از اجرای طرح ایمن‌سازی بوستان تاریخی سیفیه و جلوگیری از تردد موتور سواران مزاحم در این پارک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۵۱۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰

آرامش پارک سیفیه ملایر با خروج موتورسواران مزاحمحسین بابایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: اهمیت فضای سبز شهری در حیات شهر و پایداری آن و تاثیر فیزیکی، طبیعی و اجتماعی آن در سیستم شهری امری انکارناپذیر است و  بوستان‌ها باید یکی از امن‌ترین مکان‌های شهری برای استفاده شهروندان باشد.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های جدی شهروندان هنگام ورود به بوستان‌های شهر، تردد موتورسیکلت‌‌سواران است که باعث ایجاد ناامنی در این مکان‌های عمومی شده و گاهی حوادث ناگواری را به دنبال داشته و آرامش شهروندان را برهم می‌زنند.

شهردار ملایر ابراز داشت:‌ در این مورد شهرداری ملایر اقدام به نصب نرده‌های فلزی کرده که هدف از اجرای اين طرح ممانعت از تردد موتورسواران، كاهش جرايم، افزايش احساس امنيت مردم و پاك‌سازى سيماى بوستان‌های شهر به ویژه بوستان تاریخی سیفیه است.

وی افزود: این طرح فعلا در بوستان سیفیه اجرا شده که خوشبختانه با موفقیت روبرو بوده و بعد از اجرای کامل این طرح شاهد هیچگونه تردد با موتور سیکلت در سطح این بوستان نبوده‌ایم.

بابایی تصریح کرد: همچنین با هماهنگی‌هایی که با مراجع قضایی و نیروی انتظامی صورت گرفته موتورسوارانی که به هر طریق وارد بوستان شوند موتور سیکلت توقیف و به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات