بیمارستان شریعتی آماده خدمت به هرمزگان

بیمارستان شریعتی بندرعباس در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۲۶۶۵۵۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از فارس ساختمان بیمارستان شریعتی بندرعباس به‌عنوان یک پروژه بزرگ درمانی قرار بود تا پیش از پایان سال 98 و هم‌زمان با سفر رئیس جمهور به هرمزگان به بهره‌برداری برسد.

البته این وعده‌ای بود که فریدون همتی استاندار هرمزگان در دی‌ماه سال گذشته به مردم استان داده بود. اکنون زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد و قرار است این پروژه مهم درمانی شهر بندرعباس در هفته دولت افتتاح و به مردم هرمزگان تقدیم شود.

مجموع اعتبارات احداث ساختمان بیمارستان شریعتی حدود 62 میلیارد تومان است و به گفته استاندار هرمزگان در سال گذشته، افزون بر 18 میلیارد تومان نیز برای تجهیز آن هزینه خواهد شد.

بیمارستان جدید شریعتی بندرعباس به‌عنوان یک بیمارستان تخصصی زنان و زایمان با بهترین امکانات و تجهیزات در جهت خدمت‌رسانی به مردم هرمزگان وارد مدار فعالیت خواهد شد و انتظار مردم شهر بندرعباس که خاطرات بسیاری با این بیمارستان دارند به پایان می‌رسد.

آبان‌ماه سال گذشته، آزمونی جهت جذب نیرو برای خدمت در این بیمارستان برگزار و 102 نیرو جذب و آموزش‌های لازم را فراگرفته‌اند.
این بیمارستان دارای 130 تختخواب است و یکی از مجهزترین بیمارستان‌های استان خواهد بود.

حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بیمارستان 130 تخت‌خوابی دکتر علی شریعتی بندرعباس در هفته دولت امسال مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در فاز نخست، کلینیک تخصصی این بیمارستان با بخش‌های متخصص زنان، نوزادان و اطفال راه‌اندازی شد و در تا دو هفته آینده نیز با اتمام برخی جزییات فنی در بیمارستان، امکان افتتاح آن فراهم خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان این که با بهره‌برداری از این بیمارستان بخشی از فشار ناشی از کمبود زیرساخت درمانی در استان کاهش خواهد یافت، تصریح کرد: بیمارستان ویژه‌ای نیز از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس ساخته شده که آن نیز بزودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گفته حسین فرشیدی، با بهره‌برداری قریب‌الوقوع از این بیمارستان‌ها در بندرعباس شاهد ارتقای ارائه کیفیت خدمات درمانی به مردم خواهیم بود.

ارسال نظرات