جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت استان چهارمحال و بختیاری با شعار اهدای خون؛ دیروز برای امنیت امروز برای سلامت، در امر خداپسندانه اهدای خون شرکت کردند.
کد خبر: ۹۲۶۶۶۸۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: با توجه به شرایط کشور بخاطر شیوع ویروس منحوس کرونا و کم شدن ذخیره بانک های خون، جمعی از عزیزان پیشکسوت جهاد و شهادت استان چهارمحال و بختیاری در امر خداپسندانه اهدای خون شرکت کردند.

آقای موسی عسگری افزود: رزمندگان و پیشکسوتان استان چهارمحال و بختیاری همواره در صحنه های مختلف آماده ایثار و فداکاری بوده اند و امروز هم مانند سالهای دفاع مقدس که با اهدای خون خویش برای عزت و امنیت کشور وارد میدان شدند، با حضور در سازمان انتقال خون شهرکرد، بخشی از خون خویش را برای سلامت هموطنان نیازمند خون اهدا کردند.

وی ادامه داد: اهدای خون پیشکسوتان استان چهارمحال و بختیاری طی امروز و فردا ادامه خواهد داشت و در روز نخست 67نفر از این عزیزان در شهرستان های شهرکرد و فارسان موفق به حضور در مراکز انتقال خون و اهدا گردیدند.

گفتنی است؛ از آغاز نهضت کمک های مؤمنانه، اقشار مختلف بسیجی استان چهارمحال و بختیاری با حضور در مراکز انتقال خون، در امر خداپسندانه اهدای خون، اهدای زندگی شرکت می کنند.

ارسال نظرات