خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن نیروهای انقلابی است، گفت: با فضای مجازی که وجود دارد باید بسیار دقت کرد چراکه بین نقد و تخریب، روشنگری و بی انصافی تفاوت وجود دارد.
کد خبر: ۹۲۶۷۱۲۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰

دشمن به دنبال از بین بردن نیروهای انقلابی است/ دانشجویان بسیجی باید به روز، آماده، مقاوم و صبور باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه قرارگاه شهید احمدی روشن همدان ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: دانشجو و بسیجی دو واژه پرمعنا و مقدسی است که در نزد ملت ایران از سرمایه بسیار بالایی برخوردار بوده و مورد اعتماد هستند.

وی ادامه داد: وقتی این دو واژه در کنار هم قرار هم بگیرند بار سنگینی است که باید برای خدمت‌رسانی و ویژگی دانشجویی و بسیجی در انسان تجلی پیدا کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب ما در یک موقعیت بسیار حساس قرار گرفته است، گفت: انقلاب ما در موقعیتی است که هم با قدرت، پرتوان و با آینده ‌ی روشن رو به جلو است و هم توطئه‌ها و ترفندهای دشمن به شکل‌های گوناگون درحال بروز و ظهور است.

وی با بیان اینکه استشراق به معنی نگاه غرب به شرق از هزاران سال قبل شروع شده است، گفت: غربی‌ها در زمینه‌های گوناگون در مورد شرقی‌ها تحقیق و بررسی می‌کنند و مجموع همه بررسی‌های علمی آنها این است که چگونه می‌توانند شرق را در اختیار خود داشته باشند و به اشکال مختلف استعمار و استثمار کنند.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: ضعیف‌ترین نوع کاری که در استشراق به کار می‌برند، نفود است و ظریف‌ترین نوع نفوذ این است که کسی خودش هم نمی‌داند تحت نفوذ است.

وی ادامه داد: نوع سخت افزاری نفوذ فرستادن شخصی به عنوان نفوذی در جایی و آوردن اخبار و اطلاعات است و نوع نرم افزاری آن این است که فردی بدون اینکه او را بفرستید از بدنه همان جا و بدون اینکه خود بداند تحت نفوذ و به نفع شما باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: گاه فرد به شدت فکر می‌کند که انقلابی است و نماد انقلابی و حزب الهی است اما کارهایی را انجام می‌دهد که به نفع طرف مقابل است و با اقداماتش انقلاب را ضعیف می‌کند.

وی با بیان غباری که امروز در کشور ما وجود دارد غبار عجیبی است، گفت: باید در نشانه‌گیری‌ها دقت کرد که اشتباهی نزنیم چراکه دشمن تمام توان را به کار گرفته که دوستان خودی‌ها را بزنند.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دو دهه اخیر کلمه بصیرت را مطرح کردند، گفت: بصیرت به معنای این است که شخص بفهمد کجا حرف بزند کجا حرف نزد کجا حمله کند و کجا حمله نکند و کجا ورود کند و کجا ورود نکند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال از بین بردن نیروهای انقلابی است، عنوان کرد: با فضای مجازی که وجود دارد باید بسیار دقت کرد چراکه بین نقد و تخریب، روشنگری و بی انصافی تفاوت وجود دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حدیث «لا دین لمن لا انصاف له» کسی که انصاف ندارد دین ندارد، گفت: انصاف یعنی نباید از خط اعتقاد قرآنی عبور کنیم.

* دانشجویان بسیجی باید به روز، آماده، مقاوم و صبور باشند

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی باید به روز، آماده، مقاوم و صبور باشند، تصریح کرد: یک نیروی دانشجوی انقلابی بسیجی متدین و آرمان خواه بر ده‌ها نفر می‌تواند غلبه پیدا کند و شما مصداق‌های این القاب هستید که رهبری از شما یاد می‌کند.

حاجی‌بابایی با اشاره به اقدامات خود طی 30 سال اخیر در حوزه فرهنگی گفت: من پیگیر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بودم که یک امر 100 در صد فرهنگی است و دو سند تحول بنیادی و برنامه ششم را پیگیری کردم که مورد تایید مقام معظم رهبری است و ایشان سند تحول بنیادین را نسخه شفابخش نامیده است.

وی افزود: در سند تحول بنیادین آمده است که در هر شهری مدارس به عنوان حیات طیبه تعریف شوند، حیات طیبه یعنی مدرسه‌ای کانون فرهنگی محله است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر مدرسه‌ای پنج حیات دارد که شامل مراحل پیش دبستانی، سه ساله اول، سه ساله دوم، سه ساله سوم و سه ساله چهارم است.

وی با بیان اینکه در حیات طیبه روحانی محله، بسیجی محله و معتمد محله وجود دارند، گفت: در این مدارس سالن ورزشی و استخر باید وجود داشته باشد.

حاجی بابایی با بیان اینکه پدر و مادر دانش‌آموزان با حضور در مدرسه دوره می‌بینند، افزود: این مدارس پیوندی بین خانواده، مسجد، بسیج و روحانیت است.

وی با بیان اینکه برنامه ششم از نظر فرهنگی بالاترین قانونی است که تاکنون نوشته شده است، گفت: هیچ قانونی در مجلس به اندازه برنامه ششم در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی نیامده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیج و روحانیت در حوزه فرهنگ بسیار کار می‌کنند، گفت: طرف مقابل هم در حال کار کردن است همانگونه که کار اقتصادی انجام می‌شود اما تحریم اقتصادی زیاد است.

* کم کاری در فرهنگ را قبول داریم

وی با بیان اینکه کم کاری را قبول داریم، گفت: ما به اندازه کافی مایه نمی‌گذاریم، اگر در هر کاری محکم بایستیم آن کار شدنی است؛ در بحث فرهنگ نیز کار بسیاری انجام شده است و باید بیشتر کار شود چراکه دشمن نیز در حال کار کردن است.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه طی سال‌ها مسئولیت خود در بحث صنعت از اتوبان و راه‌آهن گرفته تا پتروشیمی و فناوری‌ها بیش از ۵۰ پروژه ملی در همدان مصوب کرد، تصریح کرد: در زمینه صنعت نیز ما پارک علم و فناوری، پردیس سینمایی، شهرک فناوری و ... برای رشد استان راه‌اندازی کردیم و دانشگاه صنعتی را داریم که مصوبه مجلس است.

وی ادامه داد: اعتقادم بر این است این پروژه‌ها اگر راه بیفتد همدان از لحاظ صنعت پیشرفت خواهد داشت که در عین حال دو پتروشیمی را پیگیری کرده‌ایم که یکی از آنها با مشکل رو به شد و دیگری مهر ماه افتتاح خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهر همدان دو موزه در حال افتتاح است، قطار شهری و بیمارستان هزار تختی مصوب کردیم، گفت: فکر نمی کنم کسی به اندازه ی من پروژه‌های ملی را پیگیری و به نتیجه رسانده باشد.

وی با بیان اینکه به افزایش جلسات با دانشجویان علاقمند هستم، گفت: هر میزان ارتباطات را نزدیک کنیم می‌توانیم هم افزایی داشته باشیم و در کارهایی که نیازمند ورود ما است پاسخگویی داشته باشیم.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه امروز حرف اول و آخر ما اقناع مردم است، تصریح کرد: اصلاح ساختار بودجه را باید انجام دهیم که با تشکیل کمیته در کمیسیون پیگیر این کار هستیم.

وی با بیان اینکه مالیات‌ها خیلی بحث گسترده‌ای دارد، گفت: در کشور حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان معافیت مالیاتی و ۶۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم.

* برخی انقلاب را برای خود خرج می‌کنند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل انقلاب ما این است که برخی انقلاب را برای خود خرج می‌کنند، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم خود را خرج انقلاب می‌کردند اگر فردی در جمهوری اسلامی مسئول شد باید ایثار کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد مجلس مبنی بر اینکه این مجلس انقلابی است، افزود: امروز وضعیتی نیست که در بین مسئولین تشنج ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات