به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و روز خانواده و بازنشستگان:

رزمایش اهدای خون پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان ساوه برگزار شد

برادر بسیجی یدالله مظهر گفت: جوانانی که دیروز خون خود را تقدیم امنیت کشور کردند امروز در عرصه اهدای خون هم خونشان را تقدیم و شاهد صحنه ای دیگر از کمک های مؤمنانه بودیم.
کد خبر: ۹۲۶۷۱۸۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه برادر بسیجی یدالله مظهر مسئول کانون بسیج پیشکسوتان ساوه گفت: جوانانی که دیروز خون خود را تقدیم امنیت کشور کردند امروز در عرصه اهدای خون هم خونشان را تقدیم و شاهد صحنه ای دیگر از کمک های مؤمنانه بودیم.
وی ضمن تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان و روز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، خاطر نشان کرد: با توجه به مجموعه عوارضی که ویروس منحوس کرونا در کشور ما داشته در پی آن برادران ما در سازمان انتقال خون، در گروه های مختلف خونی اعلام نیاز کردند.
مسئول کانون بسیج پیشکسوتان ساوه اضافه کرد: از همین رو کانون بسیج پیشکسوتان ساوه تصمیم بر این گرفت تا در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشد و با یک فراخوانی عمومی از پیشکسوتان شهرستان ساوه،امروز شاهد برگزاری این کمک مومنانه باشیم.
مظهر یادآور شد: امروز هم در عرصه پاسخ به درخواست سازمان انتقال خون، همین اتفاق افتاده و ما شاهدیم که پیشکسوتان بسیجی مثل دیروز با جان خودشان و اهداء قطرات خونشان به کمک نیازمندان این عرصه بیماری شتافتند و امیدواریم که وظیفه انسانی و ملی و شرعی خودشان را ادا کرده باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات