فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:جشنواره مالک اشتر یک فرصت بی بدیل برای قدردانی از سیره عملی مالک اشتر به عنوان یار باوفای امام علی علیه السلام است.
کد خبر: ۹۲۶۷۲۴۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸

هـــــدف از برگــــــزاری جشنــــــواره مالــــک اشتــــر معـــــرفی واحــــدهای تولیــــدی بــــــــرتر در بسیـــــــج است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع عصر امروز در دهمین دوره جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر یک فرصت بی‌بدیل و در واقع بهانه‌ای برای قدردانی از سیره عملی مالک اشتر به عنوان یار باوفای امام علی علیه‌السلام است و موقعیتی است که به مرور سیره عملی ایشان بپردازیم.

وی هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر شناسایی و معرفی واحدهای برتر و اجرای شیوه‌های خلاق در رده‌های مختلف بسیج عنوان کرد و افزود: این جشنواره در راستای تجلیل از زحمات و تلاش‌های یکساله بسیجیانی است که در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی وقفه انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر زمانه، نابغه نظامی بود، در میدان دفاع مقدس، در میدان مبارزه با اشرار مسلح و در عرصه برون مرزی و مبارزه با کفار نیز این سردار سرافراز اسلام سرآمد بود.

در این جشنواره همچنین دبیر کنگره بزرگداشت شهدای اردبیل با بیان اینکه جایگاه بسیج و سپاه مانند خورشید درخشانی است که همه می بینند و نیازی به بیان ندارد، افزود: در جبهه های فرهنگی، عقیدتی، نظامی،‌ سیاسی و اقتصادی و در همه عرصه ها، ‌نقش پررنگ و جلوه گر بسیج و سپاه را می بینیم اینها همه نشان دهنده دست برتر و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و قدرت رزمی و نظامی سپاه است.

سردار کریمیان تصریح کرد: امروز دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده است وبه همین جهت پایگاه‌های مقاومت بسیج باید در محلات طرح راهبردی و تاکتیک مناسب داشته باشند.

درپایان مراسم دهمین دوره جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از فرماندهان و رده‌های برتر سپاه و بسیج تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار