روابط عمومی سپاه ناحیه قوچان:

آزادگان نمونه پایبندی به ارزش‌های اسلامی هستند

روابط عمومی سپاه ناحیه قوچان به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۶۷۳۴۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ متن پیام به شرح زیر است:

(مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا)

مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند.

(سوره احزاب؛ آیه ٢٣)

۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سر افراز و صبور را به میهن گرامی می‌داریم. اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم سلام مرا به آن‌ها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود. حضرت امام خمینی (ره)

آزادگان بهترین نمونه پایبندی به اعتقادات، ارزش‌های اسلامی و مصداق بارز تبعیت کامل از ولایت فقیه هستند که با حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی شجاعت مثال زدنی خود را به نمایش گذاشتند و با صبر و استقامت کم نظیر در دوران اسارت پایبندی خود را به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند.

اگرمجاهدت‌ها و پایمردی‌های آزادگان عزیز ما در زیر شکنجه‌های سخت و دشوار دون صفتان بعثی نبود بجای عزت و سربلندی ملت چتر سیاه ظلم و تجاوز و دخالت دشمنان اسلام و ایران بر ما سایه افکنده بود ولی امروز عزت و شرف ملت دست آورد مجاهدات دلیرمردان و آزادگانی است که با اهدای خون و جان و تحمل سختی و شکنجه بر دشمن پیروز و بی گمان همه آحاد ملت امروز سپاسگزار حماسه آفرینی‌های آن‌ها می‌باشند و خاطرات به یادمانده روز‌های بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به آغوش میهن اسلامی را گرامی می‌دارند.

امروز ماییم و رسالت سنگین ثبت آن لحظات غرور آفرین که می‌تواند جلوه‌هایی درس‌آموز و الگو‌هایی تحول آفرین برای امروز و فردای ایران اسلامی باشد. این رسالت پیش روی ماست تا گنجینه‌های دفاع و کوشش لازم را برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها فراهم آورند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار