خبرهای داغ:
امام جمعه آبیک

رسالت آزادگان، اقدام به سیره زینبی است

امام جمعه آبیک بیان کرد: شهدای ما ڪار حسینی ڪردند و آزادگان ما نیز باید ڪار زینبی ڪنند.
کد خبر: ۹۲۶۷۴۶۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام سید محمد میرامینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان آبیک در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی درمراسم تجلیل از آزادگان بیان کرد: شهدای ما ڪار حسینی ڪردند و آزادگان ما نیز باید ڪار زینبی ڪنند.

وی افزود: از مسوولان انتظار داریم این همرزمان شهدا ڪه در اسارت هر روز شڪنجه های روحی و جسمی می شدند و اکنون نیز گرفتار رنج های زیادی هستند اگر مشڪلاتی دارند آن مشکلات را مرتفع نمایند و پیشنهاد می‌ڪنم یڪ مجموعه متولی شود و آزادگان جلسات ماهیانه داشته باشند تا هم از حال یکدیگر باخبر باشند و هم از ظرفیت آنها استفاده شود.

میرامینی خاطرنشان کرد: آزادگان ما ڪسانی هستند ڪه جنگ و شهدا را دیده اند و طعم اسارت را چشیده اند اما دست از آرمان‌های خود برنمی دارند و باید از این ظرفیت عظیم استفاده شود و باید از آزادگان در جلسات مذهبی و هیئات استفاده شود.

امام جمعه آبیڪ افزود: آمریکا زمانی ابرقدرت بود اما امروز فقط یک کشور شبه جزیره کوچک همچون دومینیکن با او همراه شده است، چه کسی این را باور داشت. شهدا و ایثارگران و آزادگان موجب این ذلت آمریکا شدند. ۴۰ سال قبل حرکت شروع شد و امروز نتیجه آن را می بینیم.

وی در پایان تاکید کرد: آزادگان در جنگ، مردانگی خود را ثابت کردند. امیدواریم که مسئولین در جبران خدمات این عزیزان همواره مجدانه تلاش نمایند.

در ادامه این مراسم همچنین فرماندار آبیک و فرماندهی سپاه ناحیه امام صادق(ع)، در سخنانی ضمن تجلیل از مقام آزادگان سرافراز، آنها را مایه افتخار نظام اسلامی دانستند و در پایان از مقام این بزرگمردان تجلیل شد.

 

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار