رئیس سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان در گفتگو با بسیج:

استفاده از ظرفیت موکب‌های اربعین در طرح کمک مومنانه/ 1313 بسته کمک معیشتی توسط کمیته خادمین شهدای گیلان توزیع شد

رئیس سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت موکب‌های اربعین در راستای اجرای مرحله دوم طرح کمک مومنانه گفت: یک هزار و ۳۱۳ بسته کمک معیشتی در ایام دهه ولایت توسط کمیته خادمین شهدای استان گیلان و گروه‌های جهادی جمع‌آوری‌ و توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۷۴۹۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

محمد علی ستیزه در گفتگو با خبرنگار بسیج در رشت با اشاره به اجرای مرحله دوم از طرح کمک مومنانه با سعار احسان و تعاون در گیلان اظهار داشت: اجرای این طرح سبب ایجاد امید در جامعه شده است.

رئیس سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای نهضت احسان و تعاون در دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر گفت: یک هزار و ۳۱۳ بسته کمک معیشتی در ایام دهه ولایت توسط کمیته خادمین شهدای استان گیلان و گروه‌های جهادی جمع‌آوری‌ و توزیع شد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد فضای همدلی به منظور اجرای جدی‌تر طرح کمک مومنانه خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاش هستیم تا با کمک هیئات مذهبی و مساجد علاوه بر تهیه بسته‌های کمک معیشتی، طرح ضدعفونی معابر و گندزدایی را مجدد آغاز کنیم.

ستیزه با اشاره به مشارکت موکب‌های اربعین در راستای اجرای طرح کمک مومنانه تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشخص نبودن شرایط سفر اربعین، از ظرفیت موکب‌ها برای تامین بسته‌های کمک معیشتی برای حمایت از آسیب‌دیدگات کرونا استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات