۷۹ مورد جدید از ابتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد

کریمیان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام گزارش شده است، گفت: هم استانی های عزیز به خودداری از حضور در اماکن شلوغ و پرتردد، پرهیز از ترددهای عیر ضرور و استفاده از ماسک توجه داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۶۷۵۵۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۲۵ مرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۷۱۵۶ نفر  افزایش یافته است.

 « محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است و بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا لاین لحظه در استان ۱۹۳ نفر است.

 وی با بیان اینکه ۱ مورد فوتی امروز مربوط به شهرستان ایلام است، گفت: در حال حاضر از ۱۰۶ نفر بیماران مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری بوده و تحت مراقبت های درمانی و پزشکی قرار دارند و از ابتدای شیوع کرونا تا کنون نیز ۶۱۵۵ نفر از بیماران مبتلا نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.        

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان ایلام ۳۷ مورد جدید،  در شهرستان دره‌شهر ۱۲ مورد جدید ،در شهرستان آبدانان ۳ مورد جدید، در شهرستان مهران ۱۱ مورد جدید، در  شهرستان چرداول ۱۲ مورد جدید و در شهرستان ملکشاهی ۴ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.

 کریمیان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در شهرستان ایلام در شهرستان ایلام  ۳۲۸۶نفر، در شهرستان ایوان ۶۶۳نفر، در شهرستان مهران ۴۲۸نفر، در شهرستان دهلران ۶۴۷نفر، در شهرستان آبدانان ۴۹۰ نفر، در شهرستان دره شهر ۵۵۲نفر، در شهرستان ملکشاهی ١۹۷نفر، در شهرستان چرداول ۴۱۸نفر، در شهرستان سیروان ۱۶۰نفر، در شهرستان بدره ۲۱۲ نفر و در شهرستان هلیلان ۱۰۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند. 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام خاطرنشان کرد: خودداری از حضور در اماکن شلوغ و پرتردد، پرهیز از ترددهای عیر ضرور و استفاده الزامی از ماسک در هنگام حضور در بیرون از منزل و اماکن شلوغ  از جمله مهم ترین راه های جلوگیری از ابتلا به کرونا است.

ارسال نظرات