طبخ ۱۵۰ پرس غذای گرم توسط حوزه بسیج کوثر 3 اراک

مسئول روابط عمومی حوزه بسیج کوثر 3 اراک از طبخ ۱۵۰ پرس غذای گرم توسط حوزه بسیج کوثر 3 اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۷۶۶۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ در راستای طرح اطعام عمومی غدیر ۱۵۰ پرس غذای گرم توسط حوزه بسیج کوثر 3 اراک طبخ و توزیع شد.

خانم آرین فر مسئول روابط عمومی حوزه بسیج کوثر 3 اراک با بیان اینکه در این طرح 150 پرس غذا پخت و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد افزود: با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا، پخت و توزیع غذا با رعایت اصول بهداشتی انجام شد.

وی با بیان اینکه براساس آموزه‌های روایی یکی از بهترین اعمال روز غدیر اطعام مومنین و محرومان است گفت: غدیر، عیدالله‌الاکبر است و در روایات و متون دینی بر اطعام غدیر و ثواب اطعام مومنین در شب و روز غدیر بسیار تاکید شده است.

آرین فر با اشاره به اینکه عید غدیر، مهم‌ترین مناسبت دینی است که ائمه اطهار(ع) به صراحت درباره اطعام در آن روز سخن گفته‌اند تصریح کرد: معروف‌ترین روایت در این زمینه از امام صادق(ع) نقل شده که فرمودند: «غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق (در راس آنها خود ائمه معصومین(ع)) و یک میلیون شهید (در راس آنها حضرت عباس(ع) و شهدای کربلا) و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد.

مسئول روابط عمومی حوزه بسیج کوثر 3 اراک خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه و شخصیت امام علی (ع) غدیر نقطه عطف انسان ها شد و تنها اختصاص به شیعه ندارد و مختص همه مسلمانان است

انتهای پیام/

ارسال نظرات