خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی:

مقابل جریان تحریف در کشور باید ایستاد

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی گفت: باید با قدرت تمام در مقابل جریان تحریف فعال در کشورمان ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۹۲۶۷۹۲۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، جوادی امروز در جلسه هیئت اندیشه‌ورز اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان پیرامون جریان تحریف فرمایشاتی داشتند که قابل تامل است.

وی با اشاره به گوشه‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر « اگر تحریف شکست بخورد، تحریم نیز شکست می‌خورد» ادامه داد: تحریف جنگ ادراکی و شناختی است که  برای شکست اراده و اعتماد ملت‌ها راه می اندازند و مسئولان را به اشتباه محاسباتی در تصمیم‌گیری ها سوق می دهند.

وی اضافه کرد: جریان تحریف هم اکنون مشغول القای به بن بست رسیدن کشور است و به صراحت بیان می کند راه برون رفت از مشکلات کشور این است که به سمت مذاکره گام برداریم، چرا که علت تامه این وضعیت را تحریم معرفی می کنند در حالی که سوء مدیریت مسبب اصلی معضلات اقتصادی است، جریان تحریف ضعف های موجود را برجسته کرده و ناامیدی و یاس را دامن می زند  و توانایی های داخلی را نادیده می گیرد.

جوادی گفت: غرب گرایان بیش از یکصد سال است اقتصاد کشور را به اختیار خود درآورده‌اند و ایران اسلامی را  وابسته به نفت کرده اند و از فرصت‌های موجود برای تقویت اقتصاد بدون نفت غفلت کرده و خام فروشی را سهل ترین راه برای تامین هزینه سیستم بوروکراتیک خود ساخته می دانند.

جوادی بیان کرد: یکی از رسالت های دانشگاه و حوزه برای مقابله با تحریف اهتمام برای تبیین، روشنگری و مطالبه گری در فضای مجازی و فضای عمومی کشور است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار