برادر بسیجی جعفر رجبی گفت:در عصر حاضر شاهد نقشه های عمروعاص گونه و اتفاقات زنجیره واری هستیم که قصد ضربه به حرکت های آزادیخواهانه و ضد استکباری حتی در اروپا دارد.
کد خبر: ۹۲۶۸۰۸۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه برادر بسیجی جعفر رجبی کارشناس مسائل سیاسی گفت:اتفاقات خبر ساز چند ماه اخیر در جهان نشان داد که در زمانه حساسی قرار داریم به همین منظور با جعفر رجبی کارشناس مسائل سیاسی گفتگوی تحلیلی داشتیم و درباره اتفاقات آینده سوال کردیم.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اکثریت مردم ایران از حیله گری و توطئه چینی عمروعاص در دوران حکومت حضرت علی (ع) شنیده اند به حدی که بعضی اوقات به جای صفت حیله گری بکار می رود.
وی افزود: فردی که با بر سر نیزه زدن ورق های قرآن ، حکمیت را بوجود آورد و معاویه شکست خورده در جنگ را با حکمیت به خلافت رساند.
رجبی بیان کرد: اما در عصر حاضر شاهد نقشه های عمروعاص گونه و اتفاقات زنجیره واری هستیم که قصد ضربه به حرکت های آزادیخواهانه و ضد استکباری دارد.
وی ادامه داد: از بحث کرونا و نمایش شیوع یک بیماری همه گیر در المپیک لندن ۲۰۱۲ که بگذریم شاهد به ستوه آوردن مردم جهان با کرونا هستیم.
این تحلیلگر منطقه غرب آسیا اظهار کرد: اما در کشورهای محور مقاومت ، فشارهای اقتصادی نیز بر شدت خستگی مردم افزوده است و در این میان عمروعاص آماده ظهور بعنوان قاضی و میانجی صحنه می شود.
وی افزود: در انفجار مخازن بندر بیروت لبنان شاهد کشتار بی رحمانه مردم بودیم ولی " مکرون" رئیس جمهور فرانسه وارد بیروت شد و در سناریوی از پیش نوشته، بعضی از مردم فیلمبردار خواستار مدیریت فرانسه بر لبنان شدند و حتی طوماری امضا کردند، البته این مرد فرانسوی ، عمروعاص جدید نیست بلکه او یک قطعه از پازل جهانی است.
رجبی تصریح کرد: وقتی این اتفاقات را کنار حوادث آتشسوزی در عراق و سایر کشورهای منطقه قرار دهیم پازل ذهنی تکمیل میشود، در ماجرای تهدید هواپیمای مسافربری ایرانی بر فراز آسمان سوریه توسط هواپیماهای جنگی آمریکا که حامل مسافران ایرانی و لبنانی بود با هوشیاری پدافند سوریه ، فاجعه ای رخ نداد و این تکه پازل عمروعاص ناقص ماند و قطعا به دنبال جبران آن در سوریه خواهد بود.
وی ادامه داد: اما این پازل حتی برای کشورهای همسو با غرب قطعاتی دارد و حتی مردم اروپا باید آماده روزهای سختی شوند زیرا هدف این گروه فراماسونی، سلطه بر جهان است و قطعا کشور مطیع و مستعمره بهتر از کشور همسو است.

رجبی توضیح داد: در ایران اسلامی بخاطر پیشرفت های نظامی و پزشکی شاید نتوانند ریسک حمله نظامی را قبول کنند و یا به بهانه پیشگیری از کرونا ، واکسن های آلوده را مانند ماجرای خون های آلوده به ایدز فرانسوی به ایران وارد کنند ولی اقتصاد و فرهنگ را حتما هدف قرار می دهند.
وی افزود: این عمروعاص جهانی که مشغول باور سازی در جهان است از تحریم اقتصادی و وسایل ارتباطی نوین بعنوان سلاحهایی ضد ایران استفاده می کند.
این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به انفجار بندر بیروت تاکید کرد: در ایران اسلامی چنین انفجاری کارساز نیست چون ایرانیان باور دارند که دشمن خارجی دارند و تجربه نشان داده در جنگ متحد میشوند و خاک فروش نیستند اما در بحث اقتصادی و از طریق نفوذ می توان انفجار را بوجود آورد تا زمینه نارضایتی در مردم و آشوب های خیابانی فراهم شود.
وی ادامه داد: در حالیکه شدیدترین تحریم های اقتصادی بر ضد ایران وضع شده است ولی شاهد تاب آوری و کم اثر شدن اثرات آن با دور زدن تحریم ها و تبادلات منطقه ای هستیم

رجبی با تشبیه اقدامات دولت به چاقوی دولبه گفت: دولت با روش های مختلف، در حال اعطای سهام و به نوعی دخیل کردن مردم در فضای جدید اقتصادی جهت تخلیه فشار ذهنی بر مردم است ولی هر جا مردم تجمع کرده و خشنود شوند دشمن در قالب تروریست اقتصادی برای ناامیدی توطئه می کند و این لبه چاقو باید مراقبت شود .
وی با پرسش سوالی افزود: پس عمروعاص در ایران چکار کند؟ ابتدا باید توقعات زندگی را با تهاجم فرهنگی در راستای کاهش تاب آوری بالا ببرد و زمینه بد بینی به رسانه های داخلی را بوجود آورد و از طرفی بمب اقتصادی خود را در جایی منفجر کند که بیشترین ایرانی در آن متضرر شوند به نحوی که مسئولین، بی کفایت نمایش داده شوند پس اگر نهادهای نظارتی کشور متوجه حرکات نفوذی ها نباشند باید منتظر سلسله حملات و ترور های فرهنگی و اقتصادی در کشور بود.
این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شاهد انفجارات بزرگی در جهان خواهیم بود و آمریکا از واکسن ضد کرونای خود برای نجات جهان رونمایی خواهد کرد ولی دولتمردان ایرانی نباید در خواب تغییر رویکرد ضد ایرانی باشند و تخم مرغهای خود را در سبد انتخابات ایالات متحده نگذارند.

ارسال نظرات