فرماندار شهرستان دیلم

آغاز عملیات و بهره‌برداری از ۲۹ طرح در هفته دولت

احمد دشتی فرماندار شهرستان دیلم گفت: در هفته دولت ۲۹ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار نزدیک به ۱۳۵ میلیارد تومان در شهرستان دیلم به بهره‌بردای می‌رسد و یا عملیات اجرای آن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۸۲۵۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
آغاز عملیات و بهره‌برداری از ۲۹ طرح در هفته دولت در شهرستان دیلم
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، احمد دشتی با اشاره به کرونا و شرایط ویژه هفته دولت امسال گفت: ۶ طرح از ۲۹ طرح شهرستان دیلم برای هفته دولت به‌صورت ویدئوکنفرانس با دستور استاندار بوشهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار دیلم افزود: از این ۲۹ طرح اقتصادی و عمرانی، ۲۲ طرح با اعتبار ۱۱۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۷ طرح نیز با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی درخصوص مهمترین طرح‌های امسال هفته دولت در شهرستان دیلم گفت: برق‌رسانی به بیمارستان شهر دیلم، توسعه رادیولوژی بیمارستان با کمک نیکوکاران، تولید غذای آبزیان در شهرک صنعتی دیلم، مدرسه سه کلاسه روستای کنارکوه، مجتمع خدماتی رفاهی ماهرویان، بهسازی ورودی دیلم، بهینه‌سازی شبکه توزیع برق شهری و روستایی و یادمان شهدای گمنام بندر امام حسن مهمترین طرح‌هایی هستند که در هفته دولت در شهرستان دیلم به بهره‌برداری می‌رسند و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

پایان خبر/
ارسال نظرات