هدف از تعامل سپاه و ناجا حفظ امنیت در جامعه هست

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت شاکله تعامل سپاه و ناجا راهدف واحد دانست و گفت : نتیجه این هدف حفظ امنیت در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۶۸۴۵۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
‍ 

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان: فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت شاکله تعامل سپاه و ناجا را یک هدف واحد دانست و گفت: نتیجه این هدف حفظ امنیت درجامعه است.

سرهنگ "رضا محمدرضایی" در جلسه تعاملی با سپاه ناحیه مقاومت جیرفت که با حضور کارکنان سپاه و روسای کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی در نمازخانه ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: امروز هیچ شکافی بین نیروی انتظامی و سپاه وجود ندارد تا هنجارشکنان و دشمنان این انقلاب از آن سوء استفاده کنند.

وی سپاه و نیروی انتظامی را بازوان توانمند کشور در حفظ امنیت دانست و افزود: افتخار بزرگ این دو مجموعه خدمت به مردم و نظام اسلامی زیر پرچم ولایت است و این خدمت رسانی صادقانه و بی منت همچنان ادامه دارد.

این مقام انتظامی در ادامه تعامل سپاه، بسیج و نیروی انتظامی را تضمین‌کننده امنیت جامعه دانست و گفت: هرچه تعامل و همکاری پلیس، سپاه و نیرو‌های مردمی بسیج بیشتر باشد، خدمت‌رسانی به مردم بهتر و آسان‌تر محقق خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارتباط و تعامل پلیس و سپاه شهرستان را بسیار خوب ارزیابی و بیان کرد: این تعامل عرصه را برای فعالیت مجرمان تنگ و احساس امنیت را برای شهروندان در شهرستان ارتقاء داده است.

در ادامه این نشست سرهنگ پاسدار "ناصر بهروز" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت، ضمن قدردانی از مجموعه انتظامی در تامین نظم و امنیت مطلوب شهرستان، بیان داشت: آمادگی نیرو‌های پلیس در انجام مأموریت‌های محوله در شهرستان، ستودنی و قابل تحسین است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار