خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) در گفت‌وگو با «بسیج»:

خبرگزاری بسیج استان همدان موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: خبرگزاری بسیج استان همدان موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.
کد خبر: ۹۲۶۸۵۳۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

خبرگزاری بسیج استان همدان موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدعلی اکبر کریم‌پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده عملکرد صفحات استانی خبرگزاری بسیج، استان همدان موفق به کسب رتبه دوم شد.

وی با اشاره به فعالیت خبرگزاری بسیج استان همدان با ۳۰ خبرنگار افتخاری در سطح استان افزود: خبرگزاری ارزشی بسیج بستر خوبی برای انعکاس و اطلاع‌رسانی فعالیت بسیجیان در حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه توطئه شوم دشمنان ایجاد ناامیدی و یأس در جامعه است، گفت: امیدآفرینی یکی از وظایف مهم خبرگزاری بسیج است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن ابراز داشت: برای مقابله با دشمنان در جنگ نرم، رسانه جزو ابزارهای اصلی است که این امر مسئولیت خبرنگاران و رسانه‌ها به ویژه خبرنگاران خبرگزاری بسیج را سنگین‌تر می‌کند چرا که در خط مقدم مقابله با دشمنان هستند.

کریم‌پور با بیان اینکه از وظایف خبرگزاری بسیج آگاهی‌بخشی سیاسی و بصیرت‌افزایی در جامعه است، گفت: از دیگر رسالت‌های این خبرگزاری تبیین معارف ناب اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات