خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم خبر داد:
نشست هماهنگی و هم افزایی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در دهه اول محرم در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۸۵۹۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم با اشاره فرا رسیدن دهه محرم و استقبال خیرین در امر کمک به محرومین افزود: بایستی تلاش و دقت شود حسب امر رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: کسی از قلم نیفتد.

امیر جعفری بابیان اینکه در اجرای رزمایشات کمک‌های مومنانه کرامت افراد نیازمند حفظ می‌شود اظهار کرد:ظرفیت‌های بسیج بسیار بالاست و بایستی رسانه‌ای شود.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی بیان کرد: در تنگنای تحریم ها، ایثار و از خود گذشتگی در صحنه دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام جاری بود و همین فرهنگ در پشت جبهه، توسط مردم عزیز برای کمک به جبهه در اوج بود.

جعفری، با بیان اینکه هیچ جای دنیا نوع مواجحه مردم با کرونا همانند ایران نیست تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی یک شخصیت بین المللی است و دیدید که اقدامات برجسته مردم عزیز را برشمردن و این یعنی در دنیایی که همه به دنبال منافع فردی هستند نقطه‌ای به نام ایران پیدا می‌شود که این گونه با وحدت و هم دلی مقابل مشکلات ایستادگی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم با اشاره به نوع برخورد کرونا توسط کشور‌ها بیان کرد: تقابل فرهنگ اسلام و غرب در جریان کرونا و نوع برخورد با این پدیده به تصویر کشیده شد و غرب وحشی چهره خود را نشان داد.

وی با اعلام آمادگی حوزه‌های مقاومت بسیج در امر خدمت رسانی و جمع آوری کمک‌های مومنانه همشهریان و خیرین عزیز تاکید کرد: هر کجا بسیج و سپاه ورود پیدا کرد مشکلات حل شد.

خاطر نشان می‌شود دومین مرحله از رزمایش توزیع کمک‌های مومنانه در طول دهه اول محرم توسط حوز‌های مقاومت بسیج در شهر مقدس قم، به خانواده‌های محرومین از قبل شناسایی شده، صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام /
ارسال نظرات