معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری مسابقه عکاسی «من حسینی‌ام» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۸۶۶۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲

فراخــــــوان مســــــابقه عکاســـــی «من حسینـــــــی‌ام» در اردبیـــــــــل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، مهدی طاهری اظهار کرد: مسابقه عکاسی «من حسینی‌ام» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری‌های حسینی در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه در دو بخش دوربین و گوشی همراه برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تشریح کرد: اولویت‌های موضوع مسابقه در ارسال آثار، برنامه‌های خلاقانه، آئین‌ها و مراسم‌های عزاداری محلی، فضاسازی خانه و محله، عزاداری با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، پوستر و نقاشی کودکان، نذورات و اطعام و کمک‌های مؤمنانه، تلاوت قرآن کریم، قرائت زیارت عاشورا، عبادت و نماز ظهر عاشورا و فعالیت‌های مجازی است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقه، ترویج فرهنگ عاشورایی در شهرها، روستاها، محله و خانه در ماه محرم سال ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

طاهری تصریح کرد: عکاسان و علاقمندان می‌توانند آثار خود را از ۳۰ مردادماه تا ۳۰ شهریور و از طریق پیامرسان واتساپ به شماره ۰۹۱۴۷۴۳۷۳۳۸ ارسال کنند.

وی اضافه کرد: این مسابقه به صورت استانی برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند ۳ عکس برای داوری به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مسابقه به همت معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و موسسه فرهنگی هنری سروش نغمه امید برگزار و به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات