با حضور مدیر اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری جنبش استادی بسیج ایران برگزار شد:
نشست مسئولین اندیشکده‌ها و کارگروه‌های جنبش استادی بسیج استان البرز با حضور مدیر اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۶۸۸۹۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست مسئولین اندیشکده‌ها و کارگروه‌های سازمان بسیج اساتید استان البرز با حضور مفتاحی مدیر اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر رحیمی پور ، اندیشکده‎ها و کارگروه‎های سازمان بسیج اساتید استان البرز  را معرفی کرد.

هم اندیشی اندیشگاه سیاست پژوهی با اندیشکده‌های استان البرز
سپس مفتاحی، مدیر اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری، ضمن توضیح مختصری از شیوه‌نامه ایجاد اندیشکده در کشور، با اشاره به تدوین الگوی پایه اسلامی- ایرانی پیشرفت که در آن اهم مبانی و آرمان‌های پیشرفت و افق مطلوب کشور در پنج دهه آینده ترسیم  شده و تدابیر موثر برای دستیابی به آن طراحی گردیده گفت: مقام معظم رهبری دستگاه‌ها، مراکز علمی، نخبگان و صاحب نظران را به بررسی ابعاد مختلف سند تدوین شده و ارائه نظرات مشورتی جهت تکمیل و ارتقای سند بالادستی فراخواندند. با عنایت به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی از جامعه نخبگانی کشور مبنی بر ایفای نقش فعال و اثربخش در تکمیل و ارتقای سند مذکور و با توجه به آن‌که این سند، چارچوب بالادستی سیاست‌های کلی نظام و سند بالادستی قوانین برنامه‌ای کشور قلمداد شده و در حرکت عمومی و کلی کشور تاثیر به سزایی دارد. در ساختار پیشنهادی اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری سازمان بسیج اساتید کشور، به ماموریت پیگیری تحقق سیاست‌های کلی نظام و پیاده سازی الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت به عنوان موضوع کلان و کلیدی در مسیر آینده انقلاب پرداخته شده است .

در ادامه نیز وی در خصوص شناسایی ۱۴ عرصه جهت تاسیس ۱۴ اندیشکده حاکمیتی در قالب کارگروه های مسئله محور مطالبی را  ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی جنبش استادی بسیج  استان البرز 

ارسال نظرات