فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

مخترعین بسیجی به دنبال کسب حماسه‌های جهانی هستند

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام در آیین رونمایی از طرح‌های مخترعین بسیجی گفت: مخترعین بسیجی این استان با اختراعات متعدد به دنبال کسب حماسه‌های جهانی هستند.
کد خبر: ۹۲۶۸۹۳۶
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار شاکرمی در آیین رونمایی از طرح‌های مخترعین بسیجی که با حضور حجت‌ا‌لاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام صبح امروز برگزار شد، گفت: این افراد مخترع بسجی در راستای لبیک گفتن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و با حمایت حضرت آقا، با همت و پشتکار پای کار آمده و حاصل تلاش آنان کسب اختراعاتی است که برای استان و کشور افتخار موجب افتخار می‌شود.

بسیج برای خدمت به مردم و کشور در همه عرصه ها پیشگام است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها و متناسب با نیاز کشور در زمینه های مختلف پیشگام است، گفت: حمایت از مخترعان بسیجی و فراهم کردن شرایط لازم برای آنان در راستای خدمت به مردم امری ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: بسیج نیرویی است که در همه شرایط و  متناسب با نیاز کشور  پیشگام است.

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» تصریح کرد: بسیج یک روز برای مقابله با تجاوز با دشمن بعثی  و یک روز دیگر در سنگر علم و دانش و  هم اکنون نیز متناسب با نیاز کشور در عرصه های مختلف پیشگام است در برخی از عرصه ها حتی رکوردهای جهانی را می شکند و بر قله های رفیع علم و دانش قرار می گیرد.

وی با اشاره به ساخت دستگاه ضدعفونی کنند دست با آب توسط  بسیجیان استان، تصریح کرد: این نوع دستگاه با کارکرد بسیار خوب و استفاده از آب برای ضدعفونی دست در شرایط شیوع کرونا بسیار ارزشمند است و در مقیاس جهانی تا کنون رقیبی نداشته است .

امام جمعه ایلام بیان کرد: بسیج نیرویی است که برای پاسداری از انقلاب، ارزش های  انقلاب اسلامی و خدمت به مردم کشورمان و مظلومان و  مستضعفین جهان تلاش می کند و ما قدردان زحمات بسیج هستیم و خواهیم بود.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: در واقع بسیج دریای بیکرانی است که در همه ابعادی که نیاز باشد حضور دارد و با پشتیبانی خداوند متعال در همه عرصه ها هم پیروز خواهد بود.

وی با تبریک طرح های اختراعی بسیج به جامعه علمی و پژوهشی استان، ابراز کرد: ساخت چنین دستگاهی در سطح جهانی در این شرایط  سخت کرونا در استان ایلام  مایه مباهات و افتخار است.

گفتنی است در این مراسم،  از اختراعات و توانمندی های سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه امیرالمؤمنین(ع)در حوزه مقابله با کرونا شامل دستگاه ضد عفونی کننده دست با ماده مصرفی آب و  ماشین سم پاشی و ضدعفونی کننده با حضور حجت الاسلام کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان و مسولان اجرایی و فرهنگی رونمایی شده است.

 

ارسال نظرات