به همت هیئت رزمندگان اسلام شبستر؛

آیین عزاداری امام حسین(ع) در حیاط سپاه شبستر برگزار شد

آیین عزاداری امام حسین(ع) و دهه نخست محرم به همت هیئت رزمندگان اسلام شبستر در دهه اول محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حیاط سپاه شبستر برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۹۲۱۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در این آیین دهه اول محرم را بهترین فرصت برای تعمیق بصیرت دینی و انقلابی عنون و بیان کرد: امام حسین(ع) با قیام تاریخی خود به همه شیعیان نشان داد که دشمن به راحتی قادر است انسان‌های بی‌بصیرت و جاهل را از مسیر حق و حقیقت دور کند.

حجت‌الاسلام رجب احمدی حادثه عاشورا را محصول بی‌بصیرتی مردم آن روزگار خواند و افزود: درهر مقطع زمانی مردم نسبت به پشتیبانی از ولایت و امامت صالح جامعه بصیرت و دانایی پیدا نکرده‌اند در مسیر گمراهی افتاده و طعم تلخ ضلالت را چشیده‌اند.

وی شناخت راه وحقیقت قیام حضرت سید‌الشهدا(ع) را یادآورشد و گفت: ما وظیفه داریم پیام عاشورا را به خوبی دریافت کرده و در رفتار و اعمال و هدف گذاری خود به کار ببریم.

آیین عزاداری امام حسین(ع) در حیاط سپاه شبستر برگزار شد

حجت‌الاسلام رجب احمدی اضافه کرد: ازآن جا كه قيام عاشورا پيام‌ها و درس‌هاي متعددي به همراه داشت، زنده نگاه داشتن ياد و خاطره آن، بر جاي ماندن درس‌ها و پيام‌هاي آن را به دنبال دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر احياي امر به معروف و نهي از منكر،عزّت، مبارزه با طاغوت، فداكاري در راه دين، آميختن كار فرهنگي با ايثار، پيروزي خون بر شمشير، نهراسيدن از محاصره نظامي و اقتصادي، عمل به وظيفه و تكليف، حمايت از ولّي و در نهايت راضي بودن به رضاي خدا را از درس های مکتب عاشورا و فرهنگ حسینی برشمرد.

  وی ادامه داد: عزاداري و زنده نگاه داشتن ياد و خاطره عاشورا، الهام بخش روح انقلابي، شهادت‌طلبي، حقيقت‌جوئي، مبارزه با طاغوت و ظلم ستیزی می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار