خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد

تشکیل کمیته زن و دفاع مقدس در شهرستان بهار

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از تشکیل کمیته زن و دفاع مقدس در شهرستان بهار از تشکیل این کمیته در سطح شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۹۳۴۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷

تشکیل کمیته زن و دفاع مقدس در شهرستان بهارفاطمه کتابی اصل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به تشکیل کمیته زن و دفاع مقدس در شهرستان بهار اظهار داشت: این کمیته با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای اندیشه‌های گهربار مقام معظم رهبری در مورد نقش آفرینی زن مسلمان ایرانی تشکیل شد که نه تنها سنگر خانواده بلکه در سنگرهای سیاسی و اجتماعی نیز در عرصه‌های تاریخ افتخاراتی را به ارمغان آورده است.

وی افزود: جلسه هماهنگی این کمیته با حضور اعضای کمیته که نماینده بانوان ادارات بودند برای شرح وظایف کمیته زن و دفاع مقدس برگزار شد.

مسئول کمیته زن و دفاع مقدس در شهرستان بهار ابراز داشت: این کمیته با هدف ترویج فرهنگ شهید و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس و گردآوری و دسته‌بندی مستندات حوزه زنان و دفاع مقدس و ایجاد دغدغه و حس مسئولیت در بین آحاد جامعه تشکیل شده است.

وی یادآور شد: در تلاش هستیم حماسه‌سازی‌ها و دلاوری بانوان را که با توکلی والا حامی همسران و مشوق فرزندان خود برای ورود به عرصه‌های مبارزه و جهاد بودند گردآوری و نشر دهیم و آثار آن را برای آیندگان به ارث بگذاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار