خبرهای داغ:
هیجدهمین جشنواره تجلیل از کارکنان ممتاز نزاجا همزمان با سراسر کشور روز سه شنبه در سالن اجتماعات سینما سرباز شهر تبریز با حضور جمعی از فرماندهان یگان های منطقه شمال غرب کشور و نیز جمعی از کارکنان برگزیده و ممتاز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۹۶۷۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جانشین فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان، تقارن برنامه با هفته اول ماه محرم را تسلیت گفت و راه شهدا و مکتب عاشورایی را وظیفه همگانی توصیف کرد.

سرهنگ منوچهری کسب مقام توسط برگزیدگان جشنواره را تبریک گفت و بر لزوم تلاش در جهت حفظ مقام و جایگاه پس از کسب مقام تاکید کرد و افزود: باید سعی کنیم تا با کار و کوشش مدام در مدار قهرمانی باقی بمانیم.

وی محوریت نبروی زمینی ارتش را بر خلاف نیروی هوایی و دریایی بر "نیروی انسانی" قلمداد کرد و از زحمات و اقدامات امیر سرلشگر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی به خصوص در جهت وضعیت معیشتی نیروهای پایور قدردانی کرد.

جانشین فرمانده لشگر ۲۱ حمزه آذربایجان اجرای موفقیت آمیز طرح های لبیک و مصباح با وجود مشکلات فراوان را افتخاری برای فرماندهی ارتش دانست و افزود: در گزینش افراد در این عرصه توانمندی های علمی و تخصصی سنجیده شده است.

منوچهری روز پزشک را به تمام پزشکان به خصوص پزشکان ارتشی تبریک گفت و از مجاهدت های کادر درمان در ماه های اخیر و مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.

در این مراسم سرهنگ قهرمانیان رئیس رکن یکم لشگر ۲۱ حمزه آذربایجان پیام امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی آجا را برای حاضرین قرائت کرد.

امیر سرتیپ حیدری در این پیام به اراده فولادین فرماندهان و کارکنان در برابر مشکلات و کمبودها در سایه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بزرگ ترین افتخار ارتشی ها را آوردن لبخند بر لبان رهبری و جلب رضایت مردم توصیف کرد.

امیر سرتیپ دوم حیدرزاده فرمانده تیپ ۳۲۱ با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین به وقایع متفاوت سال ۹۸ و اقدامات ارتش در عرصه های مختلف اشاره کرد.

وی گفت: ارتش در سال ۹۸ ابتدا در بلایای طبیعی مختلف در چند نقطه مختلف از کشور و سپس در جاده ها و در آخر با شیوع ویروس کرونا به یاری مردم شتافت که همه این خدمات با مسئولیت حفظ امنیت پایدار در مرزهای کشور همزمان بوده است.

حیدرزاده نقش خانواده ها را در موفقیت افراد برگزیده موثر خواند و افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری هر ارتشی که موفقیتی به دست آورده و یا درخششی می کند بدون شک تاثیر خانواده و همسر او در این موفقیت بسیار پررنگ و اساسی بوده است.

فرمانده تیپ ۳۲۱ با اشاره به این که رسالت شرعی و مسئولیت افراد برگزیده بسیار بالاست و این افراد سرمایه های کشور هستند، گفت: این نیروهای برگزیده باید به عنوان الگو و اسوه برای سایر افراد در جامعه باشند تا این که ما همرزمان یکدیگر را بر اساس اعتقادات مذهبی و مکتبی بشناسیم.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم محمدی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل نیز با تسلیت فرارسیدن ماه حزن و اندوه همگان را به رفتن به زیارت حرم مطهر امام حسین علیه السلام توصیه کرد.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین علیه السلام (انی لکم اسوه) گفت: حلم و صبر امام و گذشت و بزرگواری او برای همه ما به عنوان بهترین اسوه در زندگی می باشد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به فرمایشات مقام عظمی ولایت مبنی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های صادره از طرف ستاد مبارزه با کرونا افزود : باید بر اساس توصیه های رهبری حرکت کنیم و اگر جلوتر برویم و یا عقب بمانیم در هر دو حالت زیان دیده خواهیم بود.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل ضمن قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمان از امرا و تمام حاضرین تشکر کرد و همچنین به برگزیدگان جشنواره تبریک گفت.

در پایان این مراسم فرماندهین آجا در شمال غرب لوح ها و جوایزی به برگزیدگان جشنواره اهدا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها