سعید زعفری هشجین
سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه در گفتگو با بسیج :
دبیر و سخنگوی رزمایش کمک مؤمنانه استان اردبیل گفت: طرح نان صلواتی طی روز تاسوعای حسینی در نانوایی‌های استان اردبیل اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۹۶۸۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴

اجرای طرح نان صلواتی در نانوایی‌های اردبیل

علی پیرجاهد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل اظهار کرد: در راستای اجرای نذر حسینی، طرح صلواتی نانوایی‌ها در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در روز تاسوعای حسینی در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح نان صلواتی در تاسوعای حسینی با مشارکت مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، هیئات مذهبی، موسسات خیریه، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی بسیج، خیرین و محسنین، اتحادیه نانوایان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اجرا خواهد شد.

دبیر رزمایش کمک مؤمنانه با دعوت از عموم خیرین و مردم نوعدوست برای مشارکت در طرح نان صلواتی تصریح کرد: در این طرح نیکوکاران و محسنین با پرداخت هزینه یک شیفت نانوایی یا تعدادی نان، در روز تاسوعای حسینی اقدام به احسان نان می‌کنند.

وی با قدرانی از مشارکت خیرین و مردم نوعدوست استان، بیان کرد: مردم حسینی و خیر استان در ماه محرم نیز با مشارکت خیرخواهانه خود در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه نمونه بارزی از تعاون و احسان را به نمایش می‌گذارند.

پیرجاهد گفت: با توجه به اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه و اهمیت کمک به نیازمندان در شرایط سخت کرونایی، تقاضا داریم مردم حسینی استان با احسانات و نذورات خود در رزمایش کمک مومنانه مشارکت کنند.

ارسال نظرات