معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد:

اردوهای جهادی موجب تقویت روحیه می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد گفت: اردوهای جهادی موجب تقویت روحیه و نشاط‌آفرینی می‌شود پس باید این رویه با جدیت دنبال شود.
کد خبر: ۹۲۶۹۹۴۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

سرهنگ‌ پاسدار منوچهر مودبی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهاباد، اظهار کرد: جهادگران بسیجی حوزه مقاومت یک شهری شهید بروجردی با حضور در منزل محرومان و نیازمندان مهابادی، امید را در آنان زنده کرده و شور و شادی را به آنان هدیه می‌کنند.

وی گفت: شکل‌گیری بسیج سازندگی در یک دهه گذشته با هدف محرومیت‌‌زدایی از مناطق کم برخوردار و روستایی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که موجی از حرکت سازنده را در کشور رقم زده و این مجموعه را به کانون تحول و محرومیت‌زدایی تبدیل کرده است.

 مودبی افزود: در این راستا با توجه به محرومیت مردم در برخی از مناطق و عدم رسیدگی از سوی مسئولان، وظیفه هر مسلمانی است که در زمینه محرومیت‌زدایی فعالیت کند و بنا به سفارش مقام معظم رهبری راهی این مناطق شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد ادامه داد: صداقت رفتار و بی‌ادعا بودن در عرصه عمل از شاخصه‌های بسیج سازندگی است؛ به طوری که امروز این مجموعه امید و نشاط را به جامعه ارمغان آورده است، به طوری که اغلب جوانان عضو سازمان بسیج سازندگی با تمام وجود در حال تلاش هستند تا صادقانه در عرصه سازندگی حاضر باشند و بسیاری از دغدغه‌های روستاییان و ساکنان مناطق محروم را برطرف کرده و به جای آن آرامش، اطمینان و اعتماد را به آنان هدیه دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا بسیجیان با حضور در اردوهای جهادی و با درک عمق محرومیت، این بار با جستجوی باب دیگری برای جهاد، خانه محرومان نیازمند مهابادی را مرمت و بازسازی می‌کنند، و اردوهای جهادی گامی اساسی در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار